LCD קנית טלביזיה חדשה.

  • פותח הנושא פותח הנושא Aviv Stern
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Aviv Stern

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם.

אני מעוניין לרכוש טלביזה שתתאים לסלון שהמרחק אליה הוא 3.3 מטר.
אני מטלבט לגבי הגודל של המסך.
ראיתי מספר דגמים בחנויות אבל כל אחד מושך לכיון שלו, היה אחת טובה של סמסונג F6400.
ואחת ממש טובה של פיליפס 5008.
אני רוצה שתהיה גם SMART ולא חייב 3D.
סכום ההשקעה תלוי באיכות.
אשמח להצעות מעוניינות מכולם, מה שכן האיכות ממש חשובה לי.

תודה :)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור