קניתי פלזמה TH-42PH10UKA PANASONIC

  • פותח הנושא פותח הנושא palgy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

palgy

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
אני כרגע גר בארה"ב וקניתי פלזמה TH-42PH10UKA PANASONIC
בנוסף קניתי עבור המסך כרטיס נוסף עם כניסת S-VIDEO
(TYFB9BD PANASONICACC BNC DUAL VIDEO TERMINAL BOARD)

הבעיה כאשר אני מחבר את הפלזמה ואת הטלויזיה ( "SONY VAGA CRT 32) לממיר בו זמנית ,רואים צבעים יותר טוב בטלויזיה מאשר בפלזמה (N)

מישהו ניסה להשוות ? האם זה בגלל סוג החיבור S-VIDEO ?

עצות ?

אני מצרף תמונה ( שימו לב לשוני בצבעים של הסיר )
 

תמונות מצורפות

  • temp tv 001.jpg
    temp tv 001.jpg
    KB 81.3 · צפיות: 481
נערך לאחרונה ב:
עשית לה איזה כיול כלשהו?
 
תנסה לחבר גם את הממיר בקומפוזיט ולבדוק האם הבעיה בצבעים חוזרת.
 
אחרי בדיקה מקיפה עם כל סוגי החיבורים של המסך הגעתי למסקנות הבאות:

חיבור S VIDEO הוא חיבור בעייתי מבחינת הצבעים המוצגים על המסך למרות שלאחר כיול הצבעים ניתן להגיע לתוצאות טובות יותר אך עדיין הצבעים נראים דהויים לעומת מסך CRT רגיל.

כאשר השתמשתי בחיבור למחשב התמונה היתה מצוינת כולל הצבעים ,אני משתמש במחשב נייד וגיליתי שכאשר אני מחבר את מסך הפלזמה במקביל למסך הLCD זה יוצר בעיות בתמונה בקטעי אקשן שנובעות מבעיות ביצועים בכרטיס. כאשר כיביתי את מסך הLCD הפנימי של המחשב בעיית הביצועים נעלמה כלא היתה.

חיבור קומפוננט (Y , P B , P R )לדיוידי רגיל איכות התמונה היתה יוצאת מן הכלל במקביל חיברתי מסך CRT רגיל והתמונה בפלזמה היתה יציבה יותר,חדה יותר וכמובן איכות הצבעים ועומק התמונה אינה בת השוואה למסך CRT

הגעתי למסקנה הבאה - אין שום טעם לחיבור של S VIDEO , החיבור אינו תומך בHD ומשום מה איכות הצבעים נחותה.
אני מקווה שהאינפורמציה הזאת תעזור למישהו.
 

עבור HD , רק קומפוננט (אם מדברים על חיבור וידאו אנלוגי).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור