קניתי פיליפס 6008..

  • פותח הנושא פותח הנושא oranili
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oranili

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
1
שלום
קניתי בשקם אלקטריק שנתיים אחריות..
אז ככה לאחר התרשמות קטנה מהמסך התמונה והסאונד כמו שציפיתי.. איכותי ותמונה טובה .. אבל מה ששמתי לב
יש תופעה של תיקתוקים רעשים בזמן שהמסך עובד וגם שהוא כבוי מדי פעם זה מופיע...
האם זה תקין?
 

אם המסך תלוי על הקיר אז כן , ביגלל המישקל ,המסך "מיתיישר" על מתקן התלייה , אם הוא לא תלוי אז תיצור קשר עם שרות הלקוחות של אלקטרה .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור