O oranili חבר אתר הודעות 11 מעורבות 0 נקודות 1 9/11/13 #1 שלום קניתי בשקם אלקטריק שנתיים אחריות.. אז ככה לאחר התרשמות קטנה מהמסך התמונה והסאונד כמו שציפיתי.. איכותי ותמונה טובה .. אבל מה ששמתי לב יש תופעה של תיקתוקים רעשים בזמן שהמסך עובד וגם שהוא כבוי מדי פעם זה מופיע... האם זה תקין?
שלום קניתי בשקם אלקטריק שנתיים אחריות.. אז ככה לאחר התרשמות קטנה מהמסך התמונה והסאונד כמו שציפיתי.. איכותי ותמונה טובה .. אבל מה ששמתי לב יש תופעה של תיקתוקים רעשים בזמן שהמסך עובד וגם שהוא כבוי מדי פעם זה מופיע... האם זה תקין?
N nir77 חבר אתר הודעות 43 מעורבות 0 נקודות 6 11/11/13 #2 אם המסך תלוי על הקיר אז כן , ביגלל המישקל ,המסך "מיתיישר" על מתקן התלייה , אם הוא לא תלוי אז תיצור קשר עם שרות הלקוחות של אלקטרה .
אם המסך תלוי על הקיר אז כן , ביגלל המישקל ,המסך "מיתיישר" על מתקן התלייה , אם הוא לא תלוי אז תיצור קשר עם שרות הלקוחות של אלקטרה .