קניתי את הסמסונג 50Q91

  • פותח הנושא פותח הנושא ofer42
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofer42

אוהב את התחום
הודעות
454
מעורבות
7
נקודות
18
היי
כזכור התלבטתי בין הסמסונג לפנסוניק PV70 ועכשיו שראיתי את הסמסונג ראיתי שאין לי מה לחפש במחיר יקר יותר.
יכול להיות שהפנסוניק טובה יותר או לא אבל מכיוון שאין לי אפשרות לראות אותה הסתפקתי בסמסונג.
עכשיו אני מבין למה כל כך הרבה אנשים מרוצים ממנה.
אין לה פשוט מתחרים במחיר שלה.
 

תתחדש, אכן מסך שמקבל בד"כ חוות דעת משתמשים חיוביות.
עכשיו נותר רק להנות...
 
קיבלתי גם כבל SCART-SVIDEO+AUDIO של מונסטר מסדרת ה VIDEO 2 שהוא כבל די בסיסי שלהם.
האם הוא כבל טוב?
 
הוא בסדר
 

רק בסדר או טוב?
 
הוא אמור להיות בסדר גמור ואתה יכול להשתמש בו ללא פחד...
 
האם כדאי בעתיד לחשוב על טרנסקודר כדי לחבר בקומפוננט או שלא ארגיש בהבדל?
מצד שני שמעתי על מספר מקרים עם הסמסונג שיש בעיות עם הטרנסקודר
 

קומפוננט ישפר במשהו, אבל לא מדובר בהפרש גדול, כך שקשה לומר אם מבחינתך זה יהיה שווה את הכסף.
 
מישהו יודע בוודאות אם המסך מגיע כשהמעמד השולחני כבר מחובר?
בשבילי התקנה שולחנית זה לא חיבור המעמד למסך עצמו אלא ההעברה של המסך מהאריזה והנחתו על המזנון שבשביל זה צריך שני אנשים חזקים שהם אחראים ולא אני אבל מישהו בפורום השכן ניסה לבאס אותי ואמר שהמעמד בא כבר מחובר(N).
רק רציתי להיות בטוח אם זה נכון.

תודה
 
אני לא יודע, תתקשר לחנות / ליבואן ביום ראשון הקרוב.
 

שאלתי בחנות לפני הרכישה ואמרו שהוא לא בא מחובר אבל אם אראה ביום שלישי כשיביאו לי את המסך שאכן הוא כבר מחובר אנזוף בהם ואדרוש איזשהו פיצוי כי זה היה כאילו הם נתנו לי התקנה שולחנית שכוללת חיבור למעמד ואם זה לא כך זו הטעיה.
 
אחי, חבל על העצבים, וזה עוד לפני שבאו להתקין... בדרך כלל המעמד לא מגיע כבר מחובר למסך. אל תשכח שבהרבה התקנות גם תולים את המסך על הקיר, ואז מה הטעם לחבר מראש? ותדע לך שיש כמה וכמה דגמים בשוק שבכלל דורשים תוספת תשלום על מעמד שולחני.
 
טוב אהיה יותר חכם כשיביאו אותו אבל זה עניין עקרוני.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור