קניית מסך 75 אינצ'

  • פותח הנושא פותח הנושא Mamuta
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Mamuta

אוהב את התחום
הודעות
296
מעורבות
2
נקודות
18
LG 75SK8100P 4K ‏75

מי מכיר יכול להמליץ או לא להמליץ על הדגם הזה מול
ה: XF 9005 SONY

תודה
 

איפה אפשר לראות את הסוני 9005 בפעולה?
 
איפה אפשר לראות את הסוני 9005 בפעולה?
קפוץ לישפאר
https://www.isfar.co.il/
יש להם את כל הדגמים בתצוגה.
 

מה זה אומר על הסוני XF9005 שאומרים:
The BEST Mid-Range 4K HDR TV 2018
זה נקרא ספינת הדגל???
 
תבדוק במילון מה התרגום ל- MID RANGE.
 
התרגום אומר טווח בינוני.
מה זה אומר לגביי הטלויזיה הזו???
 

9005 זו טלוויזיה מעולה, בטכנולוגיית FALD.
יש להם דגמים שממוקמים מעל כמו ה-Z9F החדשה, אבל ה-9005 קיבלה ביקורות מעולות והיא יותר מומלצת (תמורה לכסף הרבה יותר גבוהה).
 
תודה רבה.

האם רואים באופק הקרוב ירידת מחיר ל 77 אינצ' OLED ??
 
תודה רבה.

האם רואים באופק הקרוב ירידת מחיר ל 77 אינצ' OLED ??

טכנולוגית האולד אינה מתאימה לכל משתמש.
ממליץ לך לקרוא את הכתבה איך בוחרים מסך טלויזיה בשנת 2018, הכתבה תעזור לך מאוד בבחירת אחת מהטכנולוגיות הקיימות כיום.
http://www.dtown.co.il/articles/4399.html
 

sony z9f
האם יש אותה בארץ?
האם ידוע סדר גודל של מחירים?
 
sony z9f
האם יש אותה בארץ?
האם ידוע סדר גודל של מחירים?

הדגם המדוייק שמתאים לארצנו Sony KD-ZF9 הוא מגיע בגדלים של 65-75 מדובר במסך הליד הטוב ביותר, למרות שהוא מגיע עם פאנל VA הוא מציג זווית צפייה מושלמת.

לגבי הגעתו ארצה... לדעתי הוא כן יגיע, 75 אינצ' יתומחר באזור ה30k
 
תוכל למצוא את מסך הסמסונג 75Q9FN ביבוא מקביל ב-21500 ש"ח.
לפחות ברמה של ZD9 של סוני ולדעתי אפילו עובר אותו.
 

תוכל למצוא את מסך הסמסונג 75Q9FN ביבוא מקביל ב-21500 ש"ח.
לפחות ברמה של ZD9 של סוני ולדעתי אפילו עובר אותו.

אורי, חבל שאתה כותב דברים בלי שום ביסוס. מסך הדגל של סוני טוב יותר בכל פראמטר מהסמסונג Q9FN, הסמסונג היה אצלי בסקירה תקופה דיי ארוכה, ואני יכול להעיד על כך שהוא רחוק מהיכולת של הסוני ZD9 ובטח מה-ZF9.

אתן לך דוגמית קטנה ליתרון ברור של הסוני ZF9 ע"פ מסכי QLED.. זווית הצפייה שלו מושלמת למרות שמדובר בפאנל VA. טכנולוגיה ייחודית של סוני. לזה נוסיף את מעבד התמונה הכי מתקדם שיש כיום X1 ULTIMATE
 
איציק היקר,
המסך של סמסונג עולה רק כ24,000 ש"ח לגודל 75 אינטש ביבוא רשמי , דגם שנת 2018 ובהתאם לביקורת (לא שלך) קרוב ליכולות של אולד לעומת זאת המסך של סוני הינו משנת 2016 והמחיר, לדעתך במידה ויש אותו, יהיה בסביבות ה30,000 ש"ח.
אז מבחינת עלות תועלת הסמסונג לדעתי טוב יותר מסוני....
 
נערך לאחרונה ב:
אין על המסכים של LG 4k, במיוחד עם מסכי OLED עם איכות צפייה גבוהה וחדות תמונה, צבעים יפים. יש חיבור לסלקום טיוי ונטפליקס שזה הכי חשוב.
אני ראיתי שיש עכשיו מבצע מטורף לחודש דצמבר על המסכים של LGשווה לבדוק. http://www.dtown.co.il/forum/threads/קניית-מסך-75-אינצ.51985/
 

ממליצה בחום על טלויזיית LG עם מסך הOLED
הוא מסך מטורף , אני לא יכולה לחזור אחורה ולצפות במסכים אחרים אחרי שיש לי אותו, פשוט חווית צפייה עוצרת נשימה . מה שמיוחד בו: מסכי ה-OLED של LG מציעים את התמונה מבין הטובות ביותר הקיימות כיום בשוק, עם צבעים שחורים עמוקים, זוויות צפיה רחבות וממשק משתמש נוח מאוד לתפעול המגיע עם אפליקציות תוכן רבות הזמינות להורדה
 
התחדשתי במסך XF 9005 SONY 75
תודה לכל הממליצים ולכל הכתבות בנושא.
טלויזיה מדהימה באיכות התמונה שלה.
 
נערך לאחרונה ב:
תתחדש!
 

בחירה טובה, מסך עם עלות תועלת גבוהה ובעל FALD :אצבע מורמת
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור