קניית מסך 75 אינצ'

  • פותח הנושא פותח הנושא Mamuta
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Mamuta

אוהב את התחום
הודעות
296
מעורבות
2
נקודות
18
מחפש מסך בגודל של 75 אינצ'.

הגעתי לשני מסכים בסוף המירוץ
1. SONY KD75XF9005BAEP 4K
2 SAMSUNG QE75Q9FN 4K

למי העדיפות? ומה טוב יותר אם יש חלון מול המסך?
כלומר פחות השתקפויות?

תודה
 

מחפש מסך בגודל של 75 אינצ'.

הגעתי לשני מסכים בסוף המירוץ
1. SONY KD75XF9005BAEP 4K
2 SAMSUNG QE75Q9FN 4K

למי העדיפות? ומה טוב יותר אם יש חלון מול המסך?
כלומר פחות השתקפויות?

תודה

לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות.. בנגזרת עיבוד התמונה והצבע אני מעדיף את הסוני 9005
 
תודה רבה

יש מסך ברמת מחיר דומה שהוא מומלץ וטוב משתי האופציות האלו?
 
ה-XF9005 מסך מנצח!
 

במידה ויש תקציב, לדעתי רק המסך של סמסונג וזה למרות שחברים אחרים בפורום ממליצים אחרת.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור