קניית מסך - השבוע

  • פותח הנושא פותח הנושא galbez
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

galbez

אוהב את התחום
הודעות
58
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

אנחנו מעוניינים בקניית מסך LCD בסדר גודל 42"-46", שישמש בעיקר לצפיה בשידורי טלוויזיה רגילים אך יוכל להציג גם סרטים (ושידורי ספורט) באופן מספק או טוב-טוב מאוד.

התקציב גמיש, בסביבות 10000, וזאת מכיוון שאנחנו מעוניינים בקניית מסך מיבואן רשמי עם אחריות מורחבת ורשמית.

התעניינו בדגם C3500 של טושיבה, שעונה על צרכינו, אך הבנו שמאז יצאו מסכים חדשים לשוק, לאו דווקא מטושיבה. היינו שמחים שיפרטו לנו על דגמים בגדלים הנ"ל מבית טושיבה (חוץ מ-C3500), סוני (שאיכות המסכים שלהם ריצתה אותנו מאוד) וכן חברות בעלות-שם אחרות (סמסונג, LG, פנסוניק - אם הם מייצרים LCD כי הבנתי שבעיקר פלסמות. ולא, אנחנו לא מעוניינים בפלסמה).

יש לציין כי הטלוויזיה תיכנס לנישת גבס בגודל 85X115 ס"מ, וישנה עדיפות לגודל גדול יותר (46), כיוון שמרחק הצפיה המקסימלי הוא 4.5 מטר. כפי שציינו, התקציב גמיש אך היינו שמחים שיפורטו לנו על חנויות שיכולות להוריד מעול הקניה דרך היבואן הרשמי.

תודה רבה מראש!
 

אם רוב השידורים הם של טלויזה וחיבור מחשב הוא לא בתכנון, צריך לבדוק גם את הכיוון של מסכי פלזמה - שבדרך כלל טובה מ LCD בשידורי טלויזה ובשדורי ספורט בעיקר.
 
במחיר שרשמת זה רק 42 אינטש. בסכום כסף מסוים אם תיקח גודל קטן יותר תקבל ביצועים טובים יותר מהדגם הגדול יותר, הגודל בא על חשבון הביצועים. (לא כדאי להתפשר על איכות אלא אם כן אתה מתכוון להשקיע יותר).
אני בעיקרון אוהב את הטלווזיות של PHILIPS הייתי ממליץ לך על הדגם הזה http://www.netoneto.co.il/Product.asp?Pid=42pfp5532d&Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=0&aff=Zap&lang=HE
בכל מקרה אולי שווה לחכות לדגמים החדשים שלהם שיצאו בסביבות מאי.
או על הדגם של SONY הזה שהוא כבר טיפה מעבר לתקציב אבל הוא אחד הדגמים הטובים ביותר הקיימים היום.
http://zap.co.il/model.asp?model_id=681654
תוכל לקרוא עליו עוד בסקירה הבאה
*אה אולי הבעיה היחידה היא שהוא מגיע בגודל 40 אינטש.
 
נערך לאחרונה ב:
ומה תגידו על C3500?
ומהניסיון שלנו עם פלסמות, אנחנו נלך על LCD.
 

ה- C3500 הוא מהסדרה העדכנית ביותר של טושיבה, החליפה את סדרת C3000, אין "סדרות חדשות יותר" אבל יש יקרות יותר.
דגם ה-37" שבחנתי הסתדר לא רע עם שידורי טלוויזיה, לא בחנתי את דגם ה- 42"
 
ומה תגידו על C3500?
ומהניסיון שלנו עם פלסמות, אנחנו נלך על LCD.

אשמח לשמוע על הניסיון שלכם בנושא - אחרי הכל אתם מבקשים מידע, אשמח לקבל גם מידע :)
 
לא מדובר על ניסיון מעשי, אבל ראינו פלסמות וראינו LCD - כמה וכמה דגמים מכל סוג.
עד היום, אנחנו אוהבים יותר את האיכות ש-LCD מספקת.

אבל נשמח אם תוכל אולי לשנות את דעתנו ולהמליץ לנו (באותו סדר גודל של מחירים ותנאים) על פלסמה איכותית.
 

אני לא חושב שאני צריך לשנות את דעתכם - אם התמונה ב LCD נראת לכם יותר - זו הנקודה החשובה ביותר.
בדרך כלל לפלזמה יש יתרונות בהצגת שידורים סטנדרטים מול LCD ובעיקר בשדורי ספורט - אם בעניכם LCD נתנה עבור שידורים אלו תמונה שיותר נראת לכם - העיניים שלכם הם הצודקת עברוכם.
 
לא מדובר על ניסיון מעשי, אבל ראינו פלסמות וראינו LCD - כמה וכמה דגמים מכל סוג.
עד היום, אנחנו אוהבים יותר את האיכות ש-LCD מספקת.

תוכל לפרט איכן ראיתם ?

אני עוד לא ראיתי באף חנות* (ונכנסתי להרבה לאחרונה) מסך LCD32 שרואים בו טוב את ערוצי ה TV הבסיסיים (ראו בין גרוע מאוד ללא טוב), ערוצי סרטים ראו טוב +/- (כל הציונים הנ"ל נמוכים מאיכות CRT וכן מאיכות הפלזמה).

* כמובן שלא ראיתי את כל החנויות ואני מתכנן לבדוק גם בחנויות שמתמחות בתחום.
 
אני לא מדבר על חנויות, אלא על בתים של אנשים.

בכל אופן, מישהו מסוגל לתת לנו סקירה קצרה של דגמים נוספים (אולי אפילו פלסמות) שקיימים בשוק ויכולים לעניין אותנו? אנחנו לחוצים בזמן ומעוניינים לקנות את הטלוויזיה עוד השבוע... והיינו שמחים לחוות דעת מקוצרת אך עניינית בנושא מטעמכם.

תודה רבה מראש.
 

חוץ מפירוט על דגמים ספציפיים, מישהו יכול לתת לנו המלצות לחנויות באזור תל-אביב ששווה לבדוק/לקנות דרכן?

היינו מעוניינים מאוד בחוות הדעת של מי שכבר ביצע רכישה שכזאת, והחנות היא ללא ספק פקטור הכרחי בתהליך הזה. אז אם תוכלו לתת לנו חנויות (וכמובן את כתובותיהן) באזור תל-אביב אנחנו נשמח מאוד - כמו שאמרתי אנחנו מעוניינים בקנית המסך עוד השבוע ולכן אשמח לתגובות קולעות וענייניות.

שוב, מצטער על הטרחה, ותודה רבה מראש.
 
אני לא מכיר דגמים ספציפיים,
אבל,

אם אתה מחפש LCD 42 HD ready בסכום עד 10,000 ,
ותגיע למקום עם תצוגה,

ותתמקד רק בדגמים/סדרות החדשות יותר - האחרונות שיצאו [ זה כבר תמצא לבד ]

ורק של החברות המוכרות יותר [ אלג'י סמסונג טוש' פיליפס סוני וכו' ]

יהיה לך קשה מאוד לטעות וליפול על מוצר רע.


ההבדלים למשתמש היומיומי הרגיל זעירים, ובכפוף ללו"ז שהגדרת, חבל על ההתחפרות המיותרת.
 
מחסני חשמל - יגאל אלון 127, ת"א.
תוכלו להתרשם שם מתצוגה גדולה מאוד של מסכים, ובמספר שידורים.
לדעתי, השארפ מציגה תמונה הכי טובה לתוכן SD רגיל, ואילו ה 3000 של טושיבה תהיה
טובה יותר, בעיקר לתוכן HD.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור