D Db1973 חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 1 25/12/17 #1 שלום חברים נמצא בארהב ורוצה לקנות טלויזיה 55 או 65 אינץ.הבנתי שצריך לשים לב ששיטת השידור תהיה 60 הרץ והמתח 220 וולט. עיינתי בפורום והלכתי לאיבוד במה שצריך לדים לב לפני הרכישה.מישהו יכול לסייע בבקשה? תודה רבה...
שלום חברים נמצא בארהב ורוצה לקנות טלויזיה 55 או 65 אינץ.הבנתי שצריך לשים לב ששיטת השידור תהיה 60 הרץ והמתח 220 וולט. עיינתי בפורום והלכתי לאיבוד במה שצריך לדים לב לפני הרכישה.מישהו יכול לסייע בבקשה? תודה רבה...
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 25/12/17 #2 http://www.dtown.co.il/articles/1696.html