קניית טלוזייה 42 כבר מבולבל

  • פותח הנושא פותח הנושא tamos
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tamos

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
הי,
כל פעם אומרים לי משהו אחר
דגם חדש, דגם ישן
דגם 2008 דגם 2009. לא יודע מה לעשות
אני מועניין ב42 בגלל שאני יושב 3 מטר מהטלוזיה, הציעו לי
SAMSUNG A410
panasonic pv80
samsung a450
ואיזו LG ששכחתי את שמה
אני בעיקר צופה לרוב שידורי SD אבל מעוניין גם בHD טוב
תודה מראש למי שיעשה לי סדר בדברים בראש
 

כל מסך יראה טוב יותר ב HD, המלצה שלי לקפוץ למקום רציני בתחום ולראות בעיניים שלך מה מתאים לך בשידור רגיל (לא HD).
 
אבל מבחינת נתונים על הנייר מה שנקרא
איזו עדיפה עד תקציב 8000
 
אני אנסה לשנות לך "פאזה" - לך עך פנאסוניק דגם 50 אינטש pv 80 ניתן להשיג אותה במעט מעל התקציב שלך (9000 שח ועוד בתשלומים). אתה תהנה מגודל נורמלי ומחווית צפיה,לטעמי 42 אינטש ל-3 מטר זה מעט קצר.
מקווה שעזרתי לך
ערן
 

אבל מבחינת נתונים על הנייר מה שנקרא
איזו עדיפה עד תקציב 8000

כאשר אתה מדבר על נתונים על הנייר אז: גודל המסך, משקלו, צריכת החשמל שלו ורזולציה הם נתונים ברורים לכולם

שאר הנתונים כל יצרן מפרש ומודד זאת אחרת אז אין אפשרות להשווה מדויקת ומסך צריך לקנות לפני מה שנראה לך טוב ולא מה שעל הנייר נראה טוב.
 
לא ראית את המבצע של big box על פלאסמה של pioneer ב 8,900 ב 12 תשלומים?
לא חושב שיש משהוא יותר טוב מזה .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור