קניית טלוויזיה LCD מארה"ב

  • פותח הנושא פותח הנושא yuvalshazar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yuvalshazar

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
איך אפשר לדעת אם טלוויזיה מארה"ב תעבוד בישראל כמו שצריך? הכוונה שיהיה אפשר לחבר אותה לממיר HOT או YES ושהכל יעבוד חלק.
 

עבור שידורים רגילים, הטלויזיה צריכה לתמוך ב- PAL (לעומת NTSC בארה"ב).
עבור שידורי HD, היא צריכה לתמוך בוידאו בתדר 50Hz.
 
תודה.. ואם אני קונה טלוויזיה בארה"ב אז רוב הסיכויים שהיא תהיה NTSC לא?

יש גם אפשרות שטלוויזיה שפועלת בשידור NTSC תעבוד עם PAL?
 
NTSC לא יפעל עם PAL ואכן הרוב המוחלט של טלויזיות פלזמה או LCD בארה"ב תומך ב- NTSC בלבד.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור