Y yuvalshazar חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 21/2/09 #1 איך אפשר לדעת אם טלוויזיה מארה"ב תעבוד בישראל כמו שצריך? הכוונה שיהיה אפשר לחבר אותה לממיר HOT או YES ושהכל יעבוד חלק.
איך אפשר לדעת אם טלוויזיה מארה"ב תעבוד בישראל כמו שצריך? הכוונה שיהיה אפשר לחבר אותה לממיר HOT או YES ושהכל יעבוד חלק.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 21/2/09 #2 עבור שידורים רגילים, הטלויזיה צריכה לתמוך ב- PAL (לעומת NTSC בארה"ב). עבור שידורי HD, היא צריכה לתמוך בוידאו בתדר 50Hz.
עבור שידורים רגילים, הטלויזיה צריכה לתמוך ב- PAL (לעומת NTSC בארה"ב). עבור שידורי HD, היא צריכה לתמוך בוידאו בתדר 50Hz.
Y yuvalshazar חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 21/2/09 #3 תודה.. ואם אני קונה טלוויזיה בארה"ב אז רוב הסיכויים שהיא תהיה NTSC לא? יש גם אפשרות שטלוויזיה שפועלת בשידור NTSC תעבוד עם PAL?
תודה.. ואם אני קונה טלוויזיה בארה"ב אז רוב הסיכויים שהיא תהיה NTSC לא? יש גם אפשרות שטלוויזיה שפועלת בשידור NTSC תעבוד עם PAL?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 22/2/09 #4 NTSC לא יפעל עם PAL ואכן הרוב המוחלט של טלויזיות פלזמה או LCD בארה"ב תומך ב- NTSC בלבד.