קניית טלוויזיה מארה"ב – אישור משרד התקשורת

  • פותח הנושא פותח הנושא adik38
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

adik38

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
רכשתי טלוויזיה מארה"ב ואני מביא אותה לארץ ע"י חברת שילוח. קיבלתי מכתב מהחברה שמציע לי להוציא אישור ממשרד התקשורת מאחר וקניתי טלוויזיה חכמה יש סיכוי רב שהטלוויזיה תצטרך לעבור בדיקת פרטנית במכס מטעם משרד התקשורת

האם באמת יש צורך בכך?

איך מוציאים כזה אישור?

תודה
 

יש סיכוי.

חוק החדש לדעתי עוד לא נכנס.
 
רכשתי טלוויזיה מארה"ב ואני מביא אותה לארץ ע"י חברת שילוח. קיבלתי מכתב מהחברה שמציע לי להוציא אישור ממשרד התקשורת מאחר וקניתי טלוויזיה חכמה יש סיכוי רב שהטלוויזיה תצטרך לעבור בדיקת פרטנית במכס מטעם משרד התקשורת

האם באמת יש צורך בכך?

איך מוציאים כזה אישור?

תודה

כל מוצר שהוא בעל יכולת עבודה ב-wi-fi עובר בדיקה פרטנית של משרד התקשורת, וזאת מאחר וישנם מוצרים בעלי תדרי תקשורות שאינם תואמים את התקן הישראלי.
 
כל מוצר שהוא בעל יכולת עבודה ב-wi-fi עובר בדיקה פרטנית של משרד התקשורת, וזאת מאחר וישנם מוצרים בעלי תדרי תקשורות שאינם תואמים את התקן הישראלי.

זה בגלל חוק ישן ומטומטם שכבר הוחלף, אבל עוד לא נכנס לתוקף

http://m.knesset.gov.il/News/PressReleases/pages/press05.03.18.aspx
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור