קנייה דרך דואר ישראל

  • פותח הנושא פותח הנושא dai
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dai

חבר אתר
הודעות
35
מעורבות
0
נקודות
0
מישהו מכיר את השרות החדש של דואר ישראל שקונים כמעט כל דבר מאמריקה, ודואר ישראל
מביא לך עד הבית!! (כמובן שזה כולל מיסים ומשלוח) http://www.ushops.co.il
האם מישהו רכש? ניסה? יודע פרטים על אמינות? וכו....

אני מעוניין לקנות LCD 42 של סוני שעדיין לא הגיע לארץ...KDL-42V4100
המלצות על הTV?
תודה רבה
 

נערך לאחרונה ב:
סורי, לא התנסתי עדיין בשירות זה.

לגבי המסך, אם אתה מזמין מארה"ב, הוא כנראה לא תומך ב- PAL.
אתה צריך לוודא שהוא תומך בוידאו ב- 50Hz.
 
לא ידעתי שדואר ישראל נכנס לתחום הזה - יש מספר חברות שמספקות את השרות הזה כבר כמה שנים. מנסיון של חברים שלי זה עובד יפה - צריך רק לקחת בחשבון את העלות הכוללת של המוצר בארץ ולראות אם זה משתלם לך ללא קבלת אחריות בארץ וכמו שליאור כתב שהמוצר מתאים לעבודה בארץ.
 
בגלל זה אני שואל פה ומנסה ללקט כמה שיותר מידע....
והחשש שלי שזה לא PAL למרות שכמעט כל הטלוויזיות הם מולטי סיסטם לא?
איזה אתרים אתם מכירים עוד?
הם אמינים? מי החברה ששולחת לישראל?
יש כאלו אולי מאירופה?
ומה עם הדגם של הטלוויזיה ששאלתי מישהו מכיר?
 

נערך לאחרונה ב:
דואר ישראל זו חברה רצינית - אולי גדולה ואולי מסורבלת אבל קשה לי להאמין שהם יעבדו עם חברות לא רציניות.

בקשר לטלויזיה אני לא בטוח שכל מסך היום הוא מולטי סיסטם
 
לא נראה לי ששווה בכלל לייבא מסך

פלאזמה מארה"ב.
תנסה לחשב את עלות המשלוח, ולא אתפלא עם זה יהיה לפחות 1000$
יש חישוב נפח ומשקל.
ומסך 42" לא בגודל ומשקל של זית.
 
חישבתי את עלות המשלוח לפי הנתונים (אורך רוחב משקל וגובה) עלות הטלוויזיה של סוני KDL-42V4100
שעדיין לא הגיעה לארץ הוא 1500$ ועלות שליחה 250$ שזה כולל מיסים ושליחה!! עד לבית הלקוח
נשמע טוב לא?
רק צריך לבדוק את כל פרטים של מולטיסיסטם ולבדוק אם יש עוד מכשולים בדרך...
אם מישהו מכיר אני אשמח לתגובה
 

זה לא מעניין אף אחד? אולי זה כדאי וזול יותר מלקנות בארץ
 
הי,
חבר קנה מארה"ב 46" LCD של סוני - עלה לו פחות מחצי מחיר.
הביא את המוצר דרך הים באמצעות החברה שציינת והוא מאד מרוצה.
אני שוקל להביא פלזמה 50" - הבעיה שנתקלתי בה שמסכים מולטיסיסטם עולים כפול ממסכים נפוצים בארה"ב וזה הורג את הכדאיות.
מצ"ב כתבה בנושא - שים לב לטוקבקים השליליים על אחת מחברות היבוא.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3068821,00.html

בברכה,
אייל
 
שלום אייל
שמחתי לקרוא שיש עוד אנשים שזה מעניין אותם.
הכתבה מתקופה מאוד עתיקה (אפריל 2005) מאז ועד היום עברו הרבה מים בנהר
לדעתי זה שודרג ויש להם יותר נסיון.
חוץ מזה שצריך לדאוג שיהיה מולטי סיסטם מה עוד צריך לשים לב אליו?
האם יש דבר כזה אחריות בין לאומית?
 

אחריות בינלאומית תלויה במדיניות של היצרן העולמי והסכמים עם היבואן המקומי, בתחום הטלוויזיות זה לא ממש קיים בישראל.
 
בישראל תמיד אחרונים בהכל
תודה
 
רק תזכרו טוב טוב את האמרה- קנה בזול שלם ביוקר

היו לי כמה הזמנות מוצלחות מחו"ל בעיקר EBAY. אבל פעם אחת אכלתי אותה, המוצר לא הגיע והמוכר נעלם, וזה קיזז לי כמעט כל מה שהרווחתי בקניות הקודמות. מאז אני מזמין רק גברים זולים ומחנויות מבוססות, ולעולם לא שולח אלפי שקלים עבור משהו שאין לי מושג מה זה ומי עומד מאחורי זה.
 

אתה יכול לערוך את ההודעה שלך לצורך תיקון טעות הכתיב שלך
 
אפשרות מעניינת.
1.איך מחשבים את שיעור המיסים?

2.ואיך עובדת "הקומבינה" של לשלוח כמתנה?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור