M MW. חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 1 19/12/24 #1 מצלמת קנון G3. האם מישהו מכיר את המצלמה הזאת ויודע האם היא טובה? כמו"כ אשמח לדעת איך היא ביחס לG7? זה חשוב לי מאוד!!!
מצלמת קנון G3. האם מישהו מכיר את המצלמה הזאת ויודע האם היא טובה? כמו"כ אשמח לדעת איך היא ביחס לG7? זה חשוב לי מאוד!!!
M MW. חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 1 22/12/24 #3 נכתב ע"י michael123: פרצת למוזיאון? לחץ כדי להרחיב... למה, זה דגם כ"כ מיושן? יש לך מידע עליו?
M michael123 חבר משקיען הודעות 9,853 מעורבות 1,467 נקודות 113 22/12/24 #4 נכתב ע"י MW.: למה, זה דגם כ"כ מיושן? יש לך מידע עליו? לחץ כדי להרחיב... כן, אם אני לא מתבלבל זה משהו מ-2002 אולי התכוונת למשהו אחר?
נכתב ע"י MW.: למה, זה דגם כ"כ מיושן? יש לך מידע עליו? לחץ כדי להרחיב... כן, אם אני לא מתבלבל זה משהו מ-2002 אולי התכוונת למשהו אחר?
M MW. חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 1 22/12/24 #5 נכתב ע"י michael123: כן, אם אני לא מתבלבל זה משהו מ-2002 אולי התכוונת למשהו אחר? לחץ כדי להרחיב... אולי הגרסה הראשונה שלו. הגרסה העדכנית G3X יצאה ב2015.
נכתב ע"י michael123: כן, אם אני לא מתבלבל זה משהו מ-2002 אולי התכוונת למשהו אחר? לחץ כדי להרחיב... אולי הגרסה הראשונה שלו. הגרסה העדכנית G3X יצאה ב2015.
M michael123 חבר משקיען הודעות 9,853 מעורבות 1,467 נקודות 113 22/12/24 #6 נכתב ע"י MW.: אולי הגרסה הראשונה שלו. הגרסה העדכנית G3X יצאה ב2015. לחץ כדי להרחיב... אז על איזה דגם אתה מדבר? G3 בכלל לא דומה ל-G3X, בשום פרמרטר
נכתב ע"י MW.: אולי הגרסה הראשונה שלו. הגרסה העדכנית G3X יצאה ב2015. לחץ כדי להרחיב... אז על איזה דגם אתה מדבר? G3 בכלל לא דומה ל-G3X, בשום פרמרטר
M michael123 חבר משקיען הודעות 9,853 מעורבות 1,467 נקודות 113 23/12/24 #8 נכתב ע"י MW.: G3X לחץ כדי להרחיב... יתרון הוא בזום אבל סנסור מיושן, היום תקבל תמונה טובה יותר מהטלפון תראה פה דוגמאות אם זה מספיק טוב https://m.dpreview.com/sample-galleries/1017040969/canon-powershot-g3x-real-world-samples#&gid=1&pid=1
נכתב ע"י MW.: G3X לחץ כדי להרחיב... יתרון הוא בזום אבל סנסור מיושן, היום תקבל תמונה טובה יותר מהטלפון תראה פה דוגמאות אם זה מספיק טוב https://m.dpreview.com/sample-galleries/1017040969/canon-powershot-g3x-real-world-samples#&gid=1&pid=1