קנון d2000 למתחיל

  • פותח הנושא פותח הנושא צביקה123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

צביקה123

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
היי חברים.
אני רוצה לקנות מצלמה ראשונה. ממש מתחיל..
קראתי הרבה בנושא.
וחשבתי לקנות את הקנון d2000 ואיתו עדשה 18-135
בסך הכול ביחד זה בול לתקציב שלי של 2000 שקל

מה אתם חושבים על הבחירה?
נ.ב. אני מעדיף קנון דווקא... כי זה מותג...
 

כדי להתאים לך מצלמה, כדי לדעת מה הדרישות שלך
נקדות כמו:
מה אתה הולך לצלם: משפח/נוף/ספורט
איפה אתה הולך לצלם: בבית/בחוץ/בטיולים ...
האם אתה רוצה לצלם גם וידאו/או שזה לא חושב

כמובן שאתה יכול להגיד גם וגם וגם, אבל יש לך תקציב שהוא יחיסית לא גבוהה למצלמה... כך שבטח יהיה צורך בפשרות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור