פלזמה קליטת שידורי עידו + בפנאסוניק V20 וקריאת תרגום

  • פותח הנושא פותח הנושא boazavr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

boazavr

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב לכולם,
האם הטיונר מסוג
World 17-System
של הטלויזיה יכול לקלוט את שידורי עידן +?

האם יש עדכון תוכנה שבעזרתו ניתן לקרוא קבצי כתוביות עם הסרטים?

תודה
 

המסך שנמכר ע"י יורוקום פנסוניק אינו כולל טיונר שמתאים לשידורי DTT (עידן+).
גם לא ידוע לי על עדכון לכתוביות עברית.
אכן חבל...
 
מה קולט הטיונר הקיים ?

ששש
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור