קיבלתי את ה-LCD שלי ואני בדילמה... מה לעשות?

  • פותח הנושא פותח הנושא nebarkay
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nebarkay

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי מהאתר של YNET בקניה אישית את הLCD של היטאצ'י - L42X01A.

http://www.ynet-shops.co.il/shop/template/enterpricesalesproduct.aspx?came=322&AuctionId=7691093

כמו שכתוב עליה היא מיוצרת ביפן!!!

היום קיבלתי L42X01AU שמיוצרת בסין!!!

משהו מכיר? המלצות?
 

אם כך, הפרסום נראה מטעה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור