פלזמה קיבלתי את הפלאזמה e450 - האם זה נכון שאסור לראות בה ב 5 ימים הראושנים

  • פותח הנושא פותח הנושא danielcrow
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danielcrow

חבר אתר
הודעות
46
מעורבות
0
נקודות
0
בכלל? ועלייה להיות בטוטאליות מוחלטת בתהליך של ה- 200 שעות בערכים נמוכים?
 

מה זה אסור לראות בה?... אם היא מציגה תמונה, מה זה משנה בדיוק אם צופים בה או לא?...
ב-200 שעות ראשונות, שים ניגודיות ובהירות על 50% וצפה בכיף.
 
תשים גם על ערכי אמצע.
 

בתוך ה 200 שעות מותר מידי פעם לראות על מצב "נורמל" ?..נגיד לאיזה סרט או משהו..
 
אם אתה חרד מאוד, אז לא. אבל רוב המשתמשים כלל לא מקפידים על זה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור