קופסא ריקה LB200 Light Box של McIntosh ב- 1500 דולר

  • פותח הנושא פותח הנושא Tamir Ivan
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
1,118
מעורבות
271
נקודות
83
לאן נגיע?
קופסה ריקה עם לוגו של McIntosh ב- 1500 דולר!
העיקר שכתוב "Handcrafted In The USA Since 1949".
והשיא: "A must for every McIntosh owner".
מה אומרים?
בקרוב שירשור "התחדשתי"?
 

מראה על מותג תת-רמה בעיקר
 
זו דוגמא בולטת לכך שמעיזים לזלזל באינטיליגנציה שלנו.
השאלה היא איפה טמון הזיזלול באינטיליגנציה - במוצר (המרגיז, אין ספק) הזה או שזה נשען על בעייה יותר כללית.
בוא נעשה תרגיל קטן בהגיון (מעוות קצת :oops:): מק טיפוסי בגודל הפיזי הזה עולה כמה? כעשירייה דולרית?
אם תשאל את עצמך:
1- מה המארג'ין מעל ה-bill of materials - הרבה.
2- מה חלקו של מארז "בריא" (היינו מאסיבי ונוטף ערכי עיצוב אודיופילים) בתוך אותו BOM? - תתפלא, לא מעט בכלל (ביחס לאלקטרוניקה).
יש מצב, רק אומר, שאם מקובל עליך מתח הרווחים ב"שגרה", מכפלת עלות הקייס באותו מתח רווחים תגיע כמעט לאיזור של $1.5k. תוסיף איזה "קנס" קטן על עצם זה שמסתובב להם במלאי עוד מק"ט ואתה שם...

נכון, זה מעצבן טילים, אני לא הייתי קונה כזה, אבל לא הייתי מהמר על זה שהם לא יודעים מה הם עושים - אני מנחש שהם חשבו לעצמם שלקוח מסור עם ערמת קופסאות של המותג בבית, ישמח לתקוע שם את הרכיבים שיש לו פחות "גאוות בעלות" לגביהם. לא מופרך לדעתי.

רועי
 

לא בטוח שהייתי רץ להכליל על המותג כולו, אבל זו דוגמא בולטת לכך שמעיזים לזלזל באינטיליגנציה שלנו.
כשיש ברשותך מותג, אתה דואג שכל המוצרים שלך יעמדו באותו סטנדרט,
ואז הלכת והוצאת מוצר שמראש מצהיר שהוא כלום ושום דבר ומתמחר אותו ב1500$
שכל אחד יסיק מזה מה שהוא רוצה, אני מסיק שהמותג הוא ברמה נמוכה.
 
מדובר בקופסה מעוצבת שככל הנראה מיועדת למעריצי המותג.
מבחינתי זה מביך שחברת אודיו רואה לנכון להתעסק עם מוצר עיצובי שאין לו שום ערך אודיופילי אבל אולי יש לזה דרישה מלקוחות שעניין השופוני מאוד חזק אצלם.
ארז
 
לא בטוח שהייתי רץ להכליל על המותג כולו, אבל זו דוגמא בולטת לכך שמעיזים לזלזל באינטיליגנציה שלנו.

לאספני המותג, אם במקרה יש להם מקלט של כבלים או לוין, דרך כנראה להעלים. לגבי המחיר, בטוח הם יודעים לתמחר
 

לאספני המותג, אם במקרה יש להם מקלט של כבלים או לוין, דרך כנראה להעלים. לגבי המחיר, בטוח הם יודעים לתמחר
אז אתה מוכר את זה במחיר של מוצר פרסום או לחלופין מחלק את זה ללקוחות כבדים, להוציא הודעה לתקשורת על מוצר כזה...?
מה זה מעורר מלבד אנטגוניזם כלפי המותג?
 
אני לא מבין מה הבעיה,
הרי Swag גורם למערכת להישמע יותר טוב

וזה עוד הדגם הקודם
 

אז אתה מוכר את זה במחיר של מוצר פרסום או לחלופין מחלק את זה ללקוחות כבדים, להוציא הודעה לתקשורת על מוצר כזה...?
מה זה מעורר מלבד אנטגוניזם כלפי המותג?

ואם מוכרים כבל חשמל או מתג תקשורת במחיר פי 500? פה דווקא יש מוצר:)
 
בתחום זה ככל שזה יהיה יקר יותר כך נרצה את זה יותר, אפילו/למרות שזה סתאם חרטא.
 
בתחום זה ככל שזה יהיה יקר יותר כך נרצה את זה יותר, אפילו/למרות שזה סתאם חרטא.
למה נדמה לך שכולם כמוך ?
מוטב שתדבר על עצמך ולא בשם אחרים.
 

בתחום זה ככל שזה יהיה יקר יותר כך נרצה את זה יותר, אפילו/למרות שזה סתאם חרטא.
וואלה לא מסכים כלל עם ההצהרה הזו. אני גם חושב שהיום זה ממש לא ככה אצל הרוב. אולי עד לפני כמה שנים בודדות. היום כבר.
 
זה מוצר שמיועד לדילרים, לחלון הראווה. זה שגם מוכרים גרסאות מוקדמות לפרטיים, לא מעיד כלום. ירצו יאכלו.....
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור