זו דוגמא בולטת לכך שמעיזים לזלזל באינטיליגנציה שלנו.
השאלה היא איפה טמון הזיזלול באינטיליגנציה - במוצר (המרגיז, אין ספק) הזה או שזה נשען על בעייה יותר כללית.
בוא נעשה תרגיל קטן בהגיון (מעוות קצת

): מק טיפוסי בגודל הפיזי הזה עולה כמה? כעשירייה דולרית?
אם תשאל את עצמך:
1- מה המארג'ין מעל ה-bill of materials - הרבה.
2- מה חלקו של מארז "בריא" (היינו מאסיבי ונוטף ערכי עיצוב אודיופילים) בתוך אותו BOM? - תתפלא, לא מעט בכלל (ביחס לאלקטרוניקה).
יש מצב, רק אומר, שאם מקובל עליך מתח הרווחים ב"שגרה", מכפלת עלות הקייס באותו מתח רווחים תגיע כמעט לאיזור של $1.5k. תוסיף איזה "קנס" קטן על עצם זה שמסתובב להם במלאי עוד מק"ט ואתה שם...
נכון, זה מעצבן טילים, אני לא הייתי קונה כזה, אבל לא הייתי מהמר על זה שהם לא יודעים מה הם עושים - אני מנחש שהם חשבו לעצמם שלקוח מסור עם ערמת קופסאות של המותג בבית, ישמח לתקוע שם את הרכיבים שיש לו פחות "גאוות בעלות" לגביהם. לא מופרך לדעתי.
רועי