קונפיגורציה של פלזמה LG

  • פותח הנושא פותח הנושא livian
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

livian

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

לאחרונה רכשתי פלזמה LG PG200.
יש לה כניסות רגילות (קומפוזיט), קומפוננט, אס-וידאו ו- HDMI.

שאלתי היא מה הדרך הטובה ביותר לחבר אליה ממיר של HOT ונגן DVD.
אני לא משתמש הרבה בנגן ה- DVD.

אני מניח שרצוי להשתמש ביציאת הסקארט של הממיר אבל למה כדאי לחבר - אס-וידאו? קומפוננט?
ואיזה כבל כדאי לקנות כדי לקבל איכות טובה בלי להישתולל במחיר?

המון, המון תודה מראש!
בברכה,
ל.ס.
 

לגבי חיבור ממיר, כתבנו מדריך: חיבור ממיר לטלוויזיה
חיבור נגן DVD מתבצע ביציאה האופטימלית שלו: אם יש לך HDMI בנגן, חבר דרכו, אם לא, אז קומפוננט
 
תודה + שאלת המשך

ראשית תודה רבה על ההסבר!

3 שאלות נוספות:

1. ראיתי כבר סקארט לקומפוננט (). למה הוא משמש? האם הוא מבטל את הצורך בטרנסקודר?
אם לא - האם שווה להשקיע בטרנסקודר בשביל תוספת האיכות?

2.האם בין חיבורי קומפוננט אפשר לעשות שימוש בכבל RCA רגיל (כזה שמשמש לקומפוזיט+2 ערוצי קול)?

3. איפה לקנות כבל סקארט לאס-וידאו באיכות מספקת בלי להשתולל במחירים. האם שווה להשקיע ביקרים יותר?

המון תודה מראש.
ליויאן
 
 

1. לא יעזור לך, הממיר מוציא אות RGB ולא קומפוננט, לכן יש צורך בממיר שימיר את האות בינהם.
2. בגדול אפשר להשתמש, אבל לוידאו אתה צריך כבל 75Ohm, זה התקן.
3. אפשר לרכוש בחנויות קולנוע ביתי , אולי גם חנויות אלקטרוניקה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור