קונה Lcd צריך עזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא thethe
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

thethe

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אני רוצה לקנות Lcd 32 אינץ בשביל שידורי טלויזיה וסוני 3.חשבתי על הסוני p3000e ראיתי אותה בחנות והיא טובה.
הציעו לי אותה ב4650 עם אחריות רשמית של ישפאר בחנות ברמת גן.האם אתם ממליצים על הטלויזיה הזאת?האם המחיר טוב?איך אני יכול לדעת שלא מוכרים לי מוצר מחודש?איך אני יכול לדעת פרטים על החנות?
 

אם תיתן את שם החנות, אולי נוכל לעזור.

בנוסף, אם המוצר מחודש, ע"פ חוק הם חייבים לציין זאת בפניך.
 
טלויזיה מצויינת עם איכות תמונה וצבע אדירים ומחיר טוב מאד. אם אתה רוצה לדעת האם המוכר הוא משווק מורשה, תתקשר לישפאר ותשאל(מה שאני עשיתי).
 
thethe
עדכן אותנו + תמונות
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור