קווים אנכיים ב-lg42"53fr

  • פותח הנושא פותח הנושא i0mega
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

i0mega

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

לפני כחודש רכשתי lg42"53fr ואני ממש נהנה מהמסך בחיבור VGA למחשב.
שמתי לב שבשידורי משחקי כדורגל ניתן להבחין כשהמצלמה זזה במהירות במעין קווים אנכיים של צבע שונה... (מקווה שתיארתי בצורה ברורה).

אני מחובר ללמיר רגיל של יס עם RGB.

הורדתי משחק מלא ב-720p.HDTV.x264-TBS וגם שם רואים את הקוים, אמנם בצורה הרבה פחות ברורה.

האם זו בעיה במכשיר? האם זה עניין של האיכות המתקבלת מהממיר?

תודה!
 

נסה לבטל את פעולת מעבד התמונה XD
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור