קדימה בפטפון


הטכנאי קרמר

חבר משקיען
הודעות
539
מעורבות
12
נקודות
18
ליפני שנים מס' שנים יצאה לשוק TV שטוחה . עלתה כ30.000 רזולוציה 480*750 משהוא כזה . היום תמורת 2000 ש"ח מקבלים TV בגודל עד 55' מיני מחשב בפנים . רשת אלחוטית ועוד הרבה דברים .
האים כך זה בפטיפונים ? יש בשוק פטיפון ב1600 ש"ח . כולל קדם מגבר בפנים . האים הצליל של הפטיפון ב1600 ש"ח. לא יהייה שווה לפטיפון בסכום של 5000 ש"ח . שלא נדבר על פטיפון שעולה 19 20 אל ש"ח . אוזן האדם תרגיש את ההבדל בצליל . אם ביכלל יש הבדל
כמו שהTV היתקדמה בהמון. והמחיר בריצפה . האים זה לא קרה גם בפטיפונים ? קחו בחשבון שרוב התקלטים הם הקלטות ישנות
מה דעת המוחים בסוגיה זו
 

כשאת אומרת לא . למה את מיתכוונת ? השיר של התרנגולים .
מה כוונת המשורר בכתוב "לא"
 
הדרישה בשוק לפטפונים אינה דומה לדרישה של TV ,
ב TV יש הרבה יותר טכנולוגיה מפטיפון רגיל אבל בגלל שהייצור המוני והתחרות גדולה המחירים נמוכים.
פטיפון איכותי יותר כולל חלקים מכניים עדינים ומדוייקים יותר וגם לא נעשה בייצור המוני ,לכן מחירו יהיה גבוהה יותר...
לצורף הדיון נתעלם מפטיפון זול שכולל מגבר פנימי אלא נתמקד בפטפון שעלותו נגיד 5000 ש"ח (ללא מגבר פנימי) לעומת
פטיפון שעולה 20 אלף וצפונה והם מתחברים לאותו המגבר, נקשה על הדיון ונניח שלשניהם יש את אותו ראש (איכותי לצורך הדיון), האם תבחין בהבדלים בין הפטיפון של ה 5000 ש"ל לעומת הפטפון היקר יותר (שניהם מנגנים אותו התקליט)?
נזכיר שלניהם יש את אותו הראש ומחוברים לאותו המגבר ....
מודה שאני לא הייתי מבחין בהבדל , אבל יש כאלו שמסוגלים להבחין בהבדל ולא הייתי שולל את הבחנתם....
 

נכון הנכד שלי שומע תדר של 20K . השמעתי לו תדרים באמצעות תקליטור צלילים שיש לי . לבדיקת מגבר . לא מיזמן שמעתי בקושי 16K . היום אני כבר לר שומע 12K . אולי הצעירים בני 20 שמיצטרפים . לתחביב הזה . שומעים את ההבדל המעט בקושי . למה אני שואל. אני מנסה להחיות את הפטיפון שיש לי DT150 טורנס
 
מסך לד זה הייטק שמיוצר בעשרות מליונים.
פטיפון ורמקולים זה לווטק שזה אומר טכנולוגיה מכנית ואלקטרונית דיי בסיסית .
אממה בשביל לייצר משהוא מכני שיהיה מדוייק ושאר ירקות צריך לקחת את התכנולוגייה לקצה.
מיסב צף בשמן מדוייק ברמות קצה שמחזיק פלטה של 30 קג ועם קצת תנופה הוא יכול להסתובב נצח עד שנעצר עולה פי כמה וכמה יותר מציפים ביצור המוני.
 
גם פטיפון שעולה 1600 ש"ח וניבנה על ידי חברה מכובדת הנימצאת בשוק כבר 40. גם בונה עים חלקים מדוייקים מכנים
בעידן הדגיטלי . פטיפון יש בו מנוע רצוע וצלחת . היום יש כבר הנע ישירה . אז לא צריך רצוע
ביי העיקר שנמגר את הקורונה
 

מסך לד זה הייטק שמיוצר בעשרות מליונים.
פטיפון ורמקולים זה לווטק שזה אומר טכנולוגיה מכנית ואלקטרונית דיי בסיסית .
אממה בשביל לייצר משהוא מכני שיהיה מדוייק ושאר ירקות צריך לקחת את התכנולוגייה לקצה.
מיסב צף בשמן מדוייק ברמות קצה שמחזיק פלטה של 30 קג ועם קצת תנופה הוא יכול להסתובב נצח עד שנעצר עולה פי כמה וכמה יותר מציפים ביצור המוני.
אפשר ליבנות פטיפון גם עים צלחת של 100 ק"ג . ומיסב ציפה כפול ומכופל. האים לאוזן זה משפיע . ומוסיף??? . לא חושב .
גם הדפסת התקליט . לא כול חברה מישתמשת עם הציוד הטוב ביותר שיש בעולם . של אז
 
כול המסבירים כאן. לא כתבו ונימקו עם נתונים טכניים . אלה כתבו אולי כך ואולי כך . כמו יחס אות לרעש . ועוד נתונים שיש לפטיפון . להשוות בנתונים .
 
הדרישה בשוק לפטפונים אינה דומה לדרישה של TV ,
ב TV יש הרבה יותר טכנולוגיה מפטיפון רגיל אבל בגלל שהייצור המוני והתחרות גדולה המחירים נמוכים.
פטיפון איכותי יותר כולל חלקים מכניים עדינים ומדוייקים יותר וגם לא נעשה בייצור המוני ,לכן מחירו יהיה גבוהה יותר...
לצורף הדיון נתעלם מפטיפון זול שכולל מגבר פנימי אלא נתמקד בפטפון שעלותו נגיד 5000 ש"ח (ללא מגבר פנימי) לעומת
פטיפון שעולה 20 אלף וצפונה והם מתחברים לאותו המגבר, נקשה על הדיון ונניח שלשניהם יש את אותו ראש (איכותי לצורך הדיון), האם תבחין בהבדלים בין הפטיפון של ה 5000 ש"ל לעומת הפטפון היקר יותר (שניהם מנגנים אותו התקליט)?
נזכיר שלניהם יש את אותו הראש ומחוברים לאותו המגבר ....
מודה שאני לא הייתי מבחין בהבדל , אבל יש כאלו שמסוגלים להבחין בהבדל ולא הייתי שולל את הבחנתם....
לא בטוח שאתה לא תבחין
באנלוג ההבדל מורגש כמעט בכל שדרוג
 

להפך הפתיפונים הטובים אלו כמו למשל טכניכס רק עולים אבל
הפשוטים יעלו מ בערך 600 לפי הלוחות אבל גם הציוד הוונטג'
רק עולה במחיר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור