קבוצת מקינטוש (McIntosh Group), סונוס פאבר ועוד חברות אודיו נרכשו על ידי Highlander Partners...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
...היום נזל לי הריר בראותי טיונר סטריאו חדש של מקינטוש MR89 שעולה 8,300 דולר.

mr89-angle.jpg

mr89-back.jpg

המכירה של מקינטוש מתוך סטריאונט:
 

זה אשכרה מוצרים לגברים בגיל העמידה, או נובורישים של היי-טק.
 
הם מוכרים המון סטריאו בארה"ב, האמריקאים מאוד אוהבים אותם. חבל שאי אפשר לראות את המחזור השנתי שלהם ל-2020 או 2021, היית רואה כמה הם רווחיים.
ל-McIntosh יש רקורד מרשים בכל מה שקשור לטיונרים, היא מייצרת כמה מהדגמים הטובים ביותר של שנות ה-70, אז יש לנו תקוות גדולות עבור ה-MR89.
 
הם מוכרים המון סטריאו בארה"ב, האמריקאים מאוד אוהבים אותם. חבל שאי אפשר לראות את המחזור השנתי שלהם ל-2020 או 2021, היית רואה כמה הם רווחיים.
ל-McIntosh יש רקורד מרשים בכל מה שקשור לטיונרים, היא מייצרת כמה מהדגמים הטובים ביותר של שנות ה-70, אז יש לנו תקוות גדולות עבור ה-MR89.
כן, כן, מותג חזק ומוכר.
מישהו אי פעם הישווה את היכולות של מקינטוש לחברות אחרות ויכול לספר רשמים?
 

כן, כן, מותג חזק ומוכר.
מישהו אי פעם הישווה את היכולות של מקינטוש לחברות אחרות ויכול לספר רשמים?
כן, אבל אם אספר, יגידו כאן שאני משוחד. אז אתה מוזמן לפנות בפרטי.
 
העניין הוא שטיונרים הפכו בשנים האחרונות לעניין די נדיר. פחות ופחות חברות ממשיכות להציע אותם בקו המוצרים שלהם ונראה שרוב המאזינים מעדיפים הזרמת שידורי רדיו דרך הרשת (עם אפליקציות ובלעדיהן). לפני כשנתיים וחצי כשהשוויתי בפעם האחרונה טיונר אנאלוגי מבוסס אנטנה ייעודי להזרמה ברשת, העדפתי את הטיונר. האם איכות השידור באפליקציות של התחנות הישראליות השונות השתפרה מאז?
 

שלום,

שהייתי צעיר ביימים והטיונרים פרחו, היה לי טיונר אנלוגי McIntosh MR74, שהיה פנטסטי ונחשב אחד מ-3 הטובים ביותר. זה נכון רק לטיונרים.


בסירטון הטיונר לא נשמע כל כך טוב מכיוון שזה יוטיוב.

 
גם אני אוהב טיונרים אבל אין קליטה טובה של קול המוזיקה כמו פעם
 
זה נכון גם מבחינתי. איכות הקליטה של קול המוסיקה מאוד התדרדרה בשנה האחרונה לפחות ככל שזה נוגע לאיזור מגורי בירושלים (קומה גבוהה, על רכס פתוח) ניסיתי את כל התדרים שמופיעים בלוח של תאגיד השידור הישראלי, ולא עוזר. יש לי אנטנה פנימית מצויינת של מאגנום-דיינלאב. חברים במרכז הארץ טוענים שאצלם אין שום בעיות והקליטה משובחת כבעבר. עופר, האם הקליטה התדרדרה בתל אביב או בגבעתיים?
 

זה מיועד לפנסיונרים אמריקאים עמידים ומשועממים ולא חסר כאלה. בהחלט נוזל הריר וואו !!! זה טיונר לכל החיים .
 
הטיונרים מספקים חוויה האזנה ייחודית. לא אודיופילית פאראקסלנס, ולא עומדים מול המיטב של האנאלוג ואו הדיגיטל לסוגיו אבל מספקים חוויה סמי אנאלוגית בטעם מעניין ואף ממכר.
אין לי השוואה לעבר כי אני רק 5-6 שנים בערך בתחביב , אבל במרכז תל אביב הקליטה מדהימה ובגבעתיים סבבה..והכל תלוי במזג האוויר ובזוית של האנטנה...
סתם סיפור לשעת לילה, לפני חצי שנה הלכתי לביקור מוסיקלי אצל ידיד, חובב אודיו מוכר בתל אביב, להתרשם לראשונה מהמערכת הייחודית שלו. הגעתי עם עמדת השידור קליטה שלי , והוא ק"ג גבוהה, בלי מעלית בלי חנייה ....נראיתי כמו מחבל עם הטיונר טלפונקן 3137 הקדם מגבר- מפענח סטריאו התואם והאנטנה חכה של דיינלאב st-2 שביצבצו מתוך שקיות רמי לוי , מסתובב ככה בין הבארים של אבן גבירול. בקיצור, שמענו מוסיקה מוזרמת ואז תקליטים, ואמרתי לידידופיל שאירח, בוא נשמע רדיו, אמר לי " עזוב, לא בא לי.." אמרתי לו שזה עבורי לראות קליטה בתל אביב. בקיצור, חיברנו, תליתי אנטנה על המעקה, התבייטתי על קול המוסיקה, ובינתיים 2 דברים קורים, באים זוג חברים וברקע הרדיו עובד והפטיפון מסתובב על ריק זכר להשמעה הקודמת. הקליטה משגעת ושעת גאז בקול המוסיקה, ונהנים, ואז הידידופיל פונה לחברים שלו ואומר להם" איזה יופי נשמע הרדיו הא? " הם מסתכלים עליו ואומרים" אחלה בדיחה, אנחנו שומעים מהפטיפון לא ,הוא הרי מסתובב?" ואז אני בנונשלאנט ניגש ומשחק עם התחנה והם פשוט בהלם. המשכנו עם הרדיו עד שעזבתי, לא רצו לשמוע שום דבר אחר...והרדיו בן 30 יש לו חום גבוהה....
 

כן, כן, מותג חזק ומוכר.
מישהו אי פעם הישווה את היכולות של מקינטוש לחברות אחרות ויכול לספר רשמים?
במקום לאמור מקינטוש, אמור רכב אמריקאי.
מכאן תסיק לבד את המסקנות.
 
כן, כן, מותג חזק ומוכר.
מישהו אי פעם הישווה את היכולות של מקינטוש לחברות אחרות ויכול לספר רשמים?
שמעתי כמה פעמים, לא על המערכת שלי אבל על רמקולים שיחסית מכיר. בעני סאונד חם מידי, אפילו לטעמי..
 
במקום לאמור מקינטוש, אמור רכב אמריקאי.
מכאן תסיק לבד את המסקנות.

בדיוק כל מילה בסלע :בעד:
 

  • Like
Reactions: web
זה נכון גם מבחינתי. איכות הקליטה של קול המוסיקה מאוד התדרדרה בשנה האחרונה לפחות ככל שזה נוגע לאיזור מגורי בירושלים (קומה גבוהה, על רכס פתוח) ניסיתי את כל התדרים שמופיעים בלוח של תאגיד השידור הישראלי, ולא עוזר. יש לי אנטנה פנימית מצויינת של מאגנום-דיינלאב. חברים במרכז הארץ טוענים שאצלם אין שום בעיות והקליטה משובחת כבעבר. עופר, האם הקליטה התדרדרה בתל אביב או בגבעתיים?
כנראה פונקציה של מיקום ואיכות הטיונר והאנטנה. אצלי שלושה טיונרים בבית ברמת השרון, מרידיאן 504 עם איכות קליטה טובה יחסית, לא מושלמת, בשתי קומות הבית, פיוניר אנאלוגי 9500TX ישן עם איכות קליטה פנומנלית, לא פחות מכך, וטיונר דיגיטלי של אאורה עם קליטה מחורבנת בקומה הראשונה, סבירה בשניה בצד איכות סאונד מפתיעה באיכותה. וכל אלו אגב עם אנטנת T פרימיטיבית.
 
לאט לאט הכל נעלם, הגדולות עוד איכשהו ישרדו מפה לשם צצים להם כמה כוכבים ... טוב נו ... רק שנהיה בריאים עם מוזיקה טובה.
 
קודם כל צריך לברך על כל יצרן שעדיין מייצר טיונר
בקשר לריר מציע לך / לכם להיכנס לאתר של accuphase להציץ על טיונר T1200
כרגע מאזין עם sherwood ואין טענות (ה707 SONY) התקלקל
 

כנראה פונקציה של מיקום ואיכות הטיונר והאנטנה. אצלי שלושה טיונרים בבית ברמת השרון, מרידיאן 504 עם איכות קליטה טובה יחסית, לא מושלמת, בשתי קומות הבית, פיוניר אנאלוגי 9500TX ישן עם איכות קליטה פנומנלית, לא פחות מכך, וטיונר דיגיטלי של אאורה עם קליטה מחורבנת בקומה הראשונה, סבירה בשניה בצד איכות סאונד מפתיעה באיכותה. וכל אלו אגב עם אנטנת T פרימיטיבית.
הטיונר שלי וספק הכח הצמוד שלו לא השתנו בשנתיים האחרונות, האנטנה של מאגנום דיינלאב ST2 והמיקום שנבחר לה בחדר לאחר ניסויים שנמשכו שעות גם הם לא השתנו. מה שהשתנה היא איכות הקליטה של קול המוסיקה ושאר תחנות תאגיד השידור הציבורי כאן (רשתות ב׳, ג׳ ו-88) שהתדרדרה, הפכה רועשת ומלאת רחשים בעוד תחנות גלי צה״ל וגלגל״צ ממשיכות להיקלט מצויין.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור