צריכת חשמל של פלאזמה 50"

  • פותח הנושא פותח הנושא AA71
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

AA71

חבר אתר
הודעות
48
מעורבות
0
נקודות
0
קיבלתי חשבון חשמל פעם ראשונה לאחר רכישת הפלאזמה
יש לציין שהיא עובדת אצלי כ 7 שעות ביום לפחות כל יום
סביר להניח שהקפיצה בתשלום החשמל
עומד על כ200-250 ש" בחודש אחד ?
ראיתי בחוברת ההדרכה שלה שהיא צורכת 520 וואט
זה כמעט כמו להפעיל קומקום חשמלי
מעניין אותי אם כך כמה צורכת 29" CRT
זה מה שהיה לפני כן
 

זה לא אמור להיות 520 וואט באופן רציף, הצריכה עולה ויורדת בהתאם לתמונה המוצגת על המסך (תלוי כמה תאים צריך הצג להדליק).
אפשר לחשב כמה זה אמור לעלות (במקסימום).
 
תודה ליאור זה פשוט נראה לי מוגזם מאוד קפיצה כזו בחשבון החשמל
ששום דבר אחר לא השתנה
קפצ לי ב % 35 רק בגלל הפלזמה
בחוברת רשום בצריכת חשמל אני מצטט
מצב המתנה 0.7 W
שימוש ממוצע 519 W
 
תסתכל על גב המסך, שם אמור להיות כתוב צריכת המקסימום.
 

בהחלט זו אשמת הפלזמה!

היה לי כאן לתקופה קצרה מסך LCD 42
במהלך ה"משחקים" והחיבורים איתו, שמתי לב שנורא חם לעמוד על ידו.
בדקתי בניירות וראיתי צריחה (בכוונה) של 280 וואט

בדקתי מה הצריכה של ה סוני 29 CRT הטובה והותיקה
- רק 120

מסקנה, המסך טוב רק לחודשי החורף.
 
זה אומר שבממוצע היא אוכלת כקילווואט לשעתיים.
7 שעות ביום זה 3.5 קילווט.
כפול 30 יום זה 105 קילו וואט.
בשקלים זה:
57.50 אג' לקוט"ש בתעריך הביתי הרגיל.
זה 60 שקלים +/-


בCRT ממוצעת זה בערך חלקי 5, מה שאומר 12 שקלים לחודש על אותו זמן.
אם אתה מחזיק אותה עוד יותר זמן, אם קנית גם מערכת קולנוע בייתי ואתה משתמש בה כל הזמן עם הLCD תוסיף למגבר ממוצע איזה 200-300 וואט לשעה בזמן פעולה.
שזה עוד איזה 30 ש"ח בחודש
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור