צריכת חשמל של טלוויזיות פלאזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא asafbh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

asafbh

חבר אתר
הודעות
38
מעורבות
0
נקודות
6
שלום רב לכל גולשי הפורום

ברשותי מסך פלזמה של סמסונג אשר נקנה לא מזמן ותצרוכת החשמל הרשומה בגב המכשיר היא 380 וואט.
שמעתי שהעיקרון בצריכת חשמל של פלזמה היא שככל שהתמונה משדרת צבעים שחורים בזמן הצפייה הפלזמה צורכת פחות חשמל, כלומר ככל שהתמונה שחורה היא תצרוך פחות ויכולה להגיע לצריכה דומה בהשוואה ל LCD .
האם זה נכון?
או שבאמת בכל רגע נתון כאשר הפלזה דולקת היא צורכת בקביעות לא משנה מה 380 וואט?(צריכת חשמל בשמיים!!!!)

אודה למישהו שמבין שיכול להגיב בעיניין....
בתודה מראש
אסף בן הרוש
 

אכן, הצריכה איננה קבועה - 380 וואט אמורה להיות המקסימלית, אבל לא הממוצעת.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור