צריך עזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא raenx27
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

raenx27

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם רכשתי LCD של SAMSUNG LA37S81B 37 אינצ'
יש לי ממיר רגיל של YES וראיתי שאני לא רואה כל כך טוב מה עליי לעשות שיהיה ניתן לראות טוב מבלי להתחבר ל YES HD
יש אולי אופציות להשתמש ב S VIDEO כי אם כן אנא רשמו לי איזה כבל לקנות או אפ יש אופציה אחרת אשמח להתעניין תודה רבה מראש
 

כבל איכותי ישפר את התמונה,בכמה קשה להגיד.
 
איזה כבל תוכל בבקשה לעזור לי איזה כבל אני צריך בממיר של ה יס אין לי SCART וגם לא בטלוויזיה
 
האם בממיר ובטלויזיה יש קומפונט?
 

סליחה על הבורות אבל מה זה קומפוננט
יש לי בממיר רק אדום צהוב ולבן- RCA
ובטלוויזיה יש לי גם RCA וגם RGB וגם SVIDEO
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור