צריך עזרה לגבי פלזמה "50

  • פותח הנושא פותח הנושא ILNY
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ILNY

חבר אתר
הודעות
25
מעורבות
0
נקודות
0
אני כבר הולך סחור סחור הרבה זמן בתהליך החיפוש אחרי מסך...אני כבר לא יודע מה עדיף - FHD או HDR?
מרחק הצפייה: כ-3.5 מ' +
חלק אומרים, "תרגיש בהבדל" וחלק אומרים "לא תרגיש בהבדל".
העניין הוא שאני רוצה לראות גם סרטי בלוריי בנוסף לחיבור לממיר HD. התקציב שלי הוא עד 10K.
שמעתי על הסמסונג החדש, PN50B550, אבל לא שמעתי/ראיתי שום ביקורת רצינית עליו. מצד שני הציעו לי מחיר טוב על X10 חדש של פנאסוניק. השאלה האם עדיף לי HDR של הפנאסוניק על פני FHD של סמסונג...
אשמח על כל רעיון!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור