צריך עזרה - חיבור מחשב לטלויזיה LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא ourieiny
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ourieiny

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
הי
יש לי מחשב חדש עם כרטיס מסך אינטגראלי NVidia Gforce 7100 חברתי אותו לטלויזיה עם כבל HDMI / HDMI. הטלויזיה היא LG LCD32. בהגדרות של ה - display אני רואה שני מסכים והמחשב מזהה את הטלויזיה. אך בטלויזיה כאשר אני עובר לחיבור HDMI אני רואה No Signal. לא רואים את מה שבמחשב. הגדרתי את הגדרות המסך המפוצל עד כמה שאני יודע ועדין לא רואה כלום בטלויזיה. אני צריך עזרה. תודה - אורי
 

תנסה בהגדרות של nvidia יש כמה אפשרויות
single ,clone ,horizontal ,vertical span ,dualview
 
תודה, עדין אין אות בטלויזיה

תודה.
ניסיתי כבר בלוח הבקרה של ה - NVidia את כל המצבים: Dualview (כל צג בפני עצמו), או שכפול (שני הצגים אמורים להראות אותו דבר), וכל היתר. הטלויזיה מזוהה במחשב כ - plug & play monitor והיא במצב enable. ברשימת ההתקנים היא מזוהה וכתוב שהיא תקינה.
נראה לי שאני מצוי בבעיה הרבה יותר בסיסית שבא אין בכלל כל אות שעובר מהמחשב לטלויזיה דרך הכבל. כמובן שבדקתי את הכבל ואת חיבוריו אבל עדין מופיע על הטלויזיה No Signal.
שאלה - האם ב - Device Manager בסעיף של Display Adapters צריך להופיע משהו נוסף מלבד הכרטיס מסך האינטגראלי - NVidia Geforce 7100?
אשמח לעוד רעיונות ועזרה לפתרון הבעיה.
תודה - אורי
 
בדוק תטלויזיה

תנסה אולי להעיבר בתדרים של הטלויזה עצמה אולי אתה לא נמצא על התדר הנכון
av1
av2
HDMI1 וכו'..
אולי המחשב כן משדר אבל אתה לא נמצא על הערוץ הנכון בטלויזיה
ובדוק שחיברת נכון את הכבל לטלויזיה מאוד יכול להיות שזו הבעיה
 

שוב תודה
חברתי את הכבל לטלויזיה לחיבור HDMI-1, אבל מתוך תסכול כמובן שחיפשתי בכל הערוצים ליתר ביטחון - AV1, AV2 וכל היתר. זה לא זה.
לגבי חיבור הכבל עצמו בשני צדדיו, מחשב וטלויזיה - עברתי והוא מחובר טוב. אגב הוכחה לכך היא שהמחשב כן מזהה את הטלויזיה, את הסוג שלה ובוחר עבורה רזולוציה נכונה. אז לצערי גם זה לא...
עוד רעיונות? תודה
 
טוב הבעיה נפתרה. מסתבר שיש לי שתי יציאות בכרטיס מסך HDMI ו - DVI. מה שלא ידעתי (אף אחד לר אומר לך בחנות) שרק אחת מהן יכולה לעבוד בו זמנית. כשפותחים את המחשב ומגיעים ללוח האם, יש שם שני ג'אמפרים מסוימים שלהם שני מצבים. האחד מאפשר את פעילותה של יציאת ה - HDMI ומבטל את פעילותה של יציאת ה - DVI, והמצב השני עושה ההיפך. כמובן שעם המזל שלי ההגדרה היתה לטובת ה - DVI ואני בחרתי להשתמש בכבל HDMI.
אני משתמש די בסיסי ובפוקס הצלחתי להבין זאת בעצמי בספר המצורף למחשב ומתאר את כל ההגדרות של לוח האם.
נראה לי די לא מקצועי לתכננן לוח אם עם שתי היציאות, אבל לאפשר רק לאחת מהן לעבוד. במיוחד שצריך להיות "טכנאי מחשבים" על מנת לעבור בין המצבים.
נו טוב... העיקר שנמצא הפתרון. מקווה שמה שכתבתי ישרת גם אחרים.
 
העיקר שהצלחת... תודה על המידע.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור