צריך עזרה דחוף!!!! - שאלה על מסך היטאצ'י (נערך)

  • פותח הנושא פותח הנושא ducifat
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ducifat

חבר אתר
הודעות
37
מעורבות
0
נקודות
6
משהו מכיר את הדגם הבא l47x03a Hitachi או בדלל לגבי טלביזיות lcd שך היטצי

http://www.rap.co.il/product.aspx?id=56/L47X03A
תודה
 

אני לא מכיר את הטלוזיות של הטיאצי אבל אני חושב שעדיף לך להתרכז בחברות יותר רציניות כמו פליפיס סוני טושיבה LG
פנסוניק וסמסונג שיותר מובילות בתחום המסכים לדעתי תגשיר תקציב ואני ימליץ לך על מסך מתאים
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור