צריך עזרה בתפריט של 42PF5320

  • פותח הנושא פותח הנושא יריב1976
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יריב1976

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

ברשותי פלזמה 42 של פיליפס משנת 2006 מדגם 42PF5320. עברתי דירה בשבוע שעבר ולאחר חיבורה מחדש, השתבשו לי ההגדרות. השפה בטלויזיה הא גרמנית במקום אנגלית ואין לי אפשרות לשנותה מאחר ותפריט השפות נמצא תחת "Install" אשר נמצא בתפריט ה - Menu אך משום מה הוא בצבע אפור (מצב של disable) ואין לי אפשרות להיכנס אליו. האם מישהו נתקל בתופעה כזו ויודע אין ניתן להחזיר את המצב לקדמותו?

תודה,
יריב
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור