צריך עזרה בקשר לקניית HD 37 אינץ'

  • פותח הנושא פותח הנושא Syao
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Syao

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אני מתכוון לקנות טלוויזיה בקרוב,אני מעוניין בטלוויזית HD 37 אינץ'.
מרחק צפייה בערך 2~3 מטר,אין תקציב כרגע.
אז אפשר עזרה בקשר לאיזה טלוויזיה כדאי לקנות? (גם שאין תקציב,פשוט תגידו מה הטלוויזיות הטובות,אבל לא סתם לתת את ההכי יקר)
השימוש הוא למשחקים(Xbox 360)בעיקר.
 

נערך לאחרונה ב:
אם כך, מסך LCD בדגמים של טושיבה, סוני, LG יוכל להתאים לך.
אנחנו מדברים על דגמים בסביבות מחיר של 6,000 ש"ח.
 
אני דווקא חושב שסמסונג a550 יכולה להתאים לך.
עולה כ-6000 שח.
FULL HD - מעולה למשחקים.
סמסונג ידועים בתמונה מעולה ברזולוציות גבוהות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור