LCD צריך עזרה בחיבורים

  • פותח הנושא פותח הנושא club1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

club1

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
היי
חיברתי את המחשב שלי לLCD SAMSUNG שלי עם כבל HDMI הבעיה היא שאני רואה במסך LCD רק את הרגע ולא את האייקונים ואני יודע שכשאני גורר אני יכול לראות את הפעולות שלי על המסך.
חיפשתי בכל ההגדרות ללא הצלחה גם חיפשתי את האפשרות של Mirror ולא מצאתי כמו שראיתי באחד המדריכים פה.
מה עוד נתן לעשות?
בנוסף רציתי לדעת על כיול הLCD שלי שהיא מסוג FH 32 של סמסונג ומחוברת לממיר HD איזה פעולות צריך ואם כדאי בכלל?
תודה לפותרים
 

נערך לאחרונה ב:
אתה במצב DUAL MODE, חפש מצב CLONE
אתה מדבר על כיול כללי של המסך?
 
איפה בדרך כלל נמצא מצב CLONE בכרטיסים של ?NVIDIA חיפשתי בכל אופציה ולא מצאתי אני מריץ אצלי מערכת הפעלה של ויסטה
כן כיול כללי לא משהו מתקדם רק כדי לשפר את איכות התמונה שלי בשידורים שלי ממיר יס?
 
משהו מכיר את הבעיה הזאת ויוכל לעזור ולהדריך אותי?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור