צריך עזרה בבחירה

  • פותח הנושא פותח הנושא jumbo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jumbo

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
ברצוני לרכוש מסך בגודל (בערך) 46" , בדקתי בכמה חנויות לגביי כמה דגמים והבלבול רק הולך וגודל .
להלן הנתונים :
גודל השקע בקיר הוא 120X95X20 ס"מ
יש חלון גדול מצידו של המסך ויש חלון רגיל רחוק מאחוריו (כ 6 מטר)
התקציב הוא 10-13K
מרחק צפיה 3-5 מטר
אנחנו לרוב רואים YES ולעיתים רחוקות DVD .

אשמח לקבל הצעות בין LCD לפלסמה , חברות ודגמים .

תודה
ינון
 

בתקציב הזה תוכל לרכוש פלזמה 50" (צריך לברר במפרט לגבי התאמת גודל פיזי לנישה בקיר).
תבדוק לגבי דגמי LCD של חברות כמו סמסונג, סוני, יש דם 47" של LG שבחנו באתר.
 
תודה על התגובה .
איך הפלסמות של LG ?
 
קרא כאן, אמנם על גודל 60" אבל יתן לך מושג כללי: פלזמה LG
 

תודה
אם יש המצלות לדגמים מסויימים אני ישמח לדעת מה הם .
נראה לי באחד הדברים החשובים הוא ללכת ולראות "בעין"
 
הזמנתי LCD 46 פיוניר דגם KRL-46 והייתי רוצה לקבל חוות דעת לפני האישור הסופי .
כמו כן הייתי רוצה לדעת מה יותר טוב , הפיוניר או סוני W4500 .

תודה
 
עזרה בבחירת מסכים

שבת שלום לכולם

בקרוב אצטרך לקנות 5 מסכי טלויזיה חדשים
ורציתי לקבל ייעוץ מאנשים שמבינים
כמו - חברה.
- טווחי מחירים
- פלזמה או LCD
- ניגודיות
- ושאר דברים חשובים כמו כניסיות יציאות HD FULL או לא
ובכלל כל מה שיכול לעזור לי לבחור.
גודל המסכים שאני צריך הוא 50" , 42" , 42" ,34" , 34" ,
ומלבד זה אני צריך גם 2 מערכות סראונד

לעזרה אודה מאוד...
 

למישהו יש נסיון עם המסכים של פיוניר ובמיוחד עם מסך זה ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור