מי מתלהם (נערך בגלל שפה שלא מקובלת כאן).הD8000 יקרה. נקודה ללא קשר לשום דבר.
תחרות בשוק תמיד מורידה מחירים אבל הD8000 לא תהיה זולה.
אם הטלביזיה לא מצדיקה את המחיר, אל תקנה אף אחד לא מצמיד אקדח לראש שלך.
טלביזיה זה לא קוטג זה מוצר מותרות, אז כדאי שקצת תמתן את התגובות המתלהמות שלך.
...ויפסיקו לנסות להרוויח על גבנו בצורה חזירית....
מי מתלהם חתיכת (נערך).
מי מתלהם חתיכת (נערך).
הבעת עמדה זו התלהמות ???
אם אין לך משהו חכם להגיד פשוט אל תגיבבבב