צריך לעשות לחלק מהיבואני טלוויזיות כמו עם הקוטג' אם לא יורידו מחירים

  • פותח הנושא פותח הנושא Batman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Batman

חבר אתר
הודעות
29
מעורבות
0
נקודות
0
ויפסיקו לנסות להרוויח על גבנו בצורה חזירית.
גם ככה קשה פה....למה להרוויח 8000 ש"ח כשאפשר גם 1000-2000 ש"ח ???
חייבים לעשות פה כמו כמו עם הקוטג' !!!
 

ההבדל הוא שקוטג' נחשב למצור בסיס בישראל, וטליוויזיות הם מותרות.

כך שיש הרבה דברים יותר חשובים כרגע מלעשות חרם על יבואני המסכים
 
חחח זה נכון פאדי התמכור בארץ פי 3 מהתמכור בארופה וארצות הברית וזה שערערותי טלוזיה D8000
גודל 65 עולה שם 4.5 אלף דולר=17 אלף שקל בארץ ופה המחיר יעמוד על 45 אלף שקל תראה לאן החוצפה מגיע
הD8000 גודל 55 עולה שם 2200 דולר באמזון ובארץ 33 אלף שקל פי 4 מהמחיר ויש עוד הרבה דגמאות אני לא חושב שחרם יעזור כי תמיד היו מי שיקנה כול אחד שיעשה שיקול כלכלי לפני שהוא מכניס מסך מארץ הביתה ועם כדי לו ל"הסתכן" ולהזמין מחול ולקנות בשליש מחיר... אני מדבר עם הדגמים היקרים שזה משתלם לקנות 32 אנטיש משמה לא משתלם בעליל רק המס +המכס יעלה יותר מי בארץ אבל שמדובר במסכי דגל עדיף כבר להזמין בחול בשאר הכסף יש לך לפחות 3-4 שנים כסף נותר עם יתקלקל ותוכל לתקן..
קיצור כול אחד יעשה תחישוב שלו
 
חשוב לעשות ממש כמו עם הקוטג' ולא לרכוש מוצרים של היבואן אם הוא מוכר ביוקר דגם כזה או אחר.
 

שטויות במיץ עגבניות.
בארה"ב זול נקודה מכמה סיבות שאחת מהן היא שער הדולר הנמוך.
המחיר של הטלבזיות ומוצרי האלקטרוניקה בארץ יקר במקצת מהמזרח וזול ברוב המקרים מאירופה.
חריג לכך הם דגמים יחודים שנמכרים בכמויות קטנות יחסית (כמו הD8000).
מתח הרווחים בטלביזיות הרגילות נמוך מאוד והתחרות גדולה.
 
הטלויזיות בירידה כל הזמן . אפשר לקנות היום במחיר זול טלויזיה טובה יחסית ללפני שנה
 
ברגע שהיבואן הרשמי יעשה טובה........ וייביא לארץ את הסאמסונג D8000 כל היבואנים במקביל......גם יורידו את המחירים.
לא תהיה להם ברירה וכרגע הם סתם יקרנים על טלוויזיה שלא ממש מצדיקה את זה.
 

הD8000 יקרה. נקודה ללא קשר לשום דבר.
תחרות בשוק תמיד מורידה מחירים אבל הD8000 לא תהיה זולה.
אם הטלביזיה לא מצדיקה את המחיר, אל תקנה אף אחד לא מצמיד אקדח לראש שלך.
טלביזיה זה לא קוטג זה מוצר מותרות, אז כדאי שקצת תמתן את התגובות המתלהמות שלך.
 
באטמן למה אתה אומר שD8000 לא מציקה תמחיר של 17 אלף שקל ביביוא מקביל?!!!
האם בכלל ראיתה תמסך המדהים הזה? לפני שתמדבר אז אני ממליץ לך לקפוץ לחשמל נטו בראשון לציון או לארמגדון ברמת גן ולצפות במסך המדהים הזה שלא נופל לא מסוני HX929
ולא מLG LW9500 ולא מטושיבה Z800 שאני ראיתי בעצמי ודגם נתתי חוות דעת עליה ולטעמי היא לא ברמה של D8000
בכול מה שקרשור לחדות בהירות ועומק ב3D וב2D.
יש לה יתרון רק באחדות ובשחורים.
אני ממליץ לך לראות קצת מסכי היי אנד אכותתים ולבוא עם דעה פחות מתלהמת
 
הD8000 יקרה. נקודה ללא קשר לשום דבר.
תחרות בשוק תמיד מורידה מחירים אבל הD8000 לא תהיה זולה.
אם הטלביזיה לא מצדיקה את המחיר, אל תקנה אף אחד לא מצמיד אקדח לראש שלך.
טלביזיה זה לא קוטג זה מוצר מותרות, אז כדאי שקצת תמתן את התגובות המתלהמות שלך.
מי מתלהם (נערך בגלל שפה שלא מקובלת כאן).
הבעת עמדה זו התלהמות ???
אם אין לך משהו חכם להגיד פשוט אל תגיבבבב
 

נערך לאחרונה ע"י מנהל:
מי מתלהם חתיכת (נערך).
הבעת עמדה זו התלהמות ???
אם אין לך משהו חכם להגיד פשוט אל תגיבבבב

הלו חבר חדש,
כולה 10 הודעות בפורום וכבר מקלל?
אתה לא מסוגל להתבטא בדרך תרבותית?

אז אמר שאתה מתלהם, נו אז מה?
התגובה שלך רק מוכיחה שהוא צודק...

מציע לך לערוך את התגובה שלך ולמחוק את המיותר.

לעצם העניין, התרשמות ממסך טלויזיה הוא עניין סוביקטיבי ואני בספק רב אם כולם יאמרו שמחיר הטלויזיה מוצדק או לא.
לכן אין כאן תשובה נכונה אחת שטובה לכולם.
אף אחד לא מכריח לקנות טלויזיה - זה לא מוצר בסיסי.
אז שכל אחד יעשה את החשבון שלו, בין אם זה לרכוש מחו"ל או לרכוש מסך אחר בארץ.

ארז
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
באטמן אני מציע לך מכול הלב למתן את התגבות שלך כי פה זה פרום מכוכבד ואני ראיתי כבר הרבה שנחסמו על דברים פחות רצינים אז אנא ממך להבא תשתדללכתוב בצורה יותר מכוכבדת...
ותאמין לי שD8000 שווה 17 אלף שקל ועם לא יותר מסך מדהים
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור