צריך חוות דעת על LED PANASONIC THL47E5M

  • פותח הנושא פותח הנושא yondon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yondon

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
1.מישהו ראה אותה או יודע להגיד לי איפה ניתן לראות אותה.
2. איך היא מבחינת השתקפויות ואיכות שידורי SD ואיכות בכלל?
3. האם העובדה שהיא "רק" 60HRZ אמיתיים (עם מנגנון 150 Hz backlight scanningׁׂׂ) תפריע לי בשידורי ספורט ותנועות מצלמה?
4. האם מלבד ההשתקפויות היא מספקת איכות תמונה טובה יותר מהפלזנמות הזולות של פנסוניק דוגמת THP50X50M?

תודה :)
 

יש אותה באלמ.
בתור אחד שקנה 55. לא ממליץ על פנסוניק עד לא יהיה גרסה שתומכת בעברית
לסקייפ, פייסבוק וסרטים עם תרגום
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור