צריך המלצה| מסך 42' , עד 6,000

  • פותח הנושא פותח הנושא Psy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Psy

חבר אתר
הודעות
47
מעורבות
0
נקודות
6
מהמסכים המופיעים פה, על איזה אתם ממליצים ?
אם יש מסך אחר 42' ומעלה (למרות שאני בספק אם קיימת חיה כזאת) עד 6,000 - ואינו מופיע פה , אשמח אם תרשמו...

http://www.zap.co.il/models.aspx?So...&DB53288=140497&DB53288=140496&DB53288=140495

תודה ושבת שלום!
 

מה השימושים ומרחק הצפיה?
 
מרחק צפיה 3 מ' +-
שימושים
בעיקר טלוויזיה (שידורי לוויין) - אני יודע שההמלצה פה תהיה לפלאזמה אבל אני משאיר את האופציה פתוחה לתכני HD שישודרו בצורה טובה יותר עוד כחצי שנה פלוס מינוס..
סרטים - כל הסוגים, בעיקר HD ובלו-ריי
ופלייסטיישן 3 , מיותר לציין שחייב כאן FULL HD.

יש משהו בכלל מומלץ מהלינק שפירסמתי ?
או שללכת על משהו אחר ?

יש את הסמסונג והסוני 40' , משהו מהלינק שהבאתי משתווה להם או מעליהם ברמה ?
כי אני מעדיף מסך כמה שיותר גדול בתקציב של עד 6000 ש"ח

תודה רבה!
 
התקציב שלך לא רע בכלל אבל כדי לקבל מסך FULL HD במחיר הזה אתה מתפשר על מסכים קצת פחות אכותיים.
זו באמת דילמה היות מסכים שהם HD READY זולים יותר ו FULL HD אכותי יהיה יותר יקר.
 

כן ידידי ,
פירמה שלא הרבה שמעו עליה אך איכותית מאוד KTV לא פחות טובה מ LG עם פנל של פיליפס
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור