צריך המלצה ל-LCD .

  • פותח הנושא פותח הנושא treinx
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

treinx

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם אני חדש פה,
אני צריך המלצה ל-LCD עד 6 אלף שקל הכי טובה שאפשר לקנות במחיר כזה.
שהגודל של המסך יהיה 42 אינץ ...
נ.ב ה LCD תשמש בעיקר לצפיה בתוכניות טלוזיה..
 

נערך לאחרונה ב:
שלום וברוך הבא

בתקציב הזה בחנו את מסך LCD של HISENSE

כאן תוכל לקבל פרספקטיבה איזה סוג מסכים אפשר לקבל בתקציב שציינת
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור