צריך המלצה למסך LCD - פרטים בפנים

  • פותח הנושא פותח הנושא orjerby
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

orjerby

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
שלום.

אני צריך המלצה למסך LCD 42 אינצ'.
מרחק צפייה 3 מטר.
התכנים שלי:
50% - HOT.
50% - PS3 ו-HD.
אני רוצה מסך שהאיכות שלו ב-HOT תהיה טובה אבל עם זאת שהאיכות של ה-PS3 וה-HD לא יהיו גרועות(מרחק הצפייה הוא 3 מטר אז אם לדעתכם אני לא חייב רזולוציה גבוהה במיוחד אז שתהיה יותר נמוכה אבל לא עד כדי כך).
תקציב 7000, ואם חייבים/כדאי אז לחרוג בלא יותר מ-400-500 ש"ח.
עריכה:
איך הדגם 42LG60FR? בביקורת פה ראיתי שהאיכות שלו ב-HOT טובה, והאיכות של HD מצויינת. מה לגבי מריחות? כי אני הולך לשחק גם ב-PS3. ומה זה אומר שאין 100hz? הדגם הזה מתאים לי?

תודה רבה לעוזרים.
 

נערך לאחרונה ב:
לא נתקלתי בדגם זה בבעיה מיוחדת של מריחות.
 
בדיוק עכשיו קראתי בכל מיני מקומות שהאיכות שלו ב-SD לא משהו ואם מסתכלים מהצד אז השחור נעלם או משהו כזה, זה נכון?
יש גם את ה-42CV500 שקראתי פה שהאיכות שלו ב-SD היא טובה מאוד יחסית ל-LCD ושהוא כולל HD READY(לא FULL), אז רציתי לשאול אם אני יראה לפחות איכות נורמלית ב-HD וב-PS3
תמליץ לי על עוד מסכים שיראו בהם SD באיכות נורמלית.
בבקשה תענה על כל השאלות, זה חשוב =]
תודה.
 
נערך לאחרונה ב:
SONY BEAVIA
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור