צריך המלצה למסך 32" FULL HD למשחקים/עריכה/סרטים ב-1700 ש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא zoobooboozoo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zoobooboozoo

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, אני צריך המלצה למסך בגודל 32", עם רזולוציית FULL HD,

השימוש במסך הוא בעיקר לסרטים/סדרות, גם לעריכה(עריכת מוסיקה בתוכנת CUBASE) וגם קצת למשחקים.

כעיקרון, אני מתכנן לחבר את המסך(שאני מעריך שבמחיר של כ1700 ש"ח צריך להיות מסך טלוויזיה) כתצוגה נוספת לLCD 19"
הרגיל שמחובר למחשב.
בעבר שאלתי בפורום אם מסך 32" במחיר כזה יכול לשמש כמסך מחשב איכותי למשחקים/סרטים/עריכה ונעניתי בחיוב ולכן אני רוצה לדעת בתחום המחיר הזה(כ1700 ש"ח) מה המסך הכי כדאי לשימושים אלו, ואולי אפילו להפוך אותו לתצוגה הבלעדית של המחשב.


תודה, עופר.
 

שלום שוב,


הגעתי למחסני חשמל לרכוש את ה LG LD460 ואמרו לי שכבר שנה וחצי אין אותו.
הציעו לי ב1750 PANASONIC THL32U30.


באופן כללי, האם יש אלטרנטיבות לLD460 ברמה שלו? או שהוא הרבה יותר טוב משאר הדברים במחיר הזה?
כי דווקא הPANASONIC (שהבנתי שהיא חברה טובה) נראה עם
נתונים
יותר טובים על פניו...


תודה, עופר.
 
קח בחשבון שלמסך טלוויזיה יש עוצמת אור חזקה, אפילו מדי עבור שימוש לצפיה קרובה כמסך מחשב, חבל על העיניים שלך.
אתה חייב לוודא שהמסך תומך בהצגת NR - כלומר פיקסל לפיקסל של תמונת המחשב שלך (בפנסוניק צריך לחפש אם יש ביטול OVER SCAN בתפריט SETUP).
 
תודה על התגובה,

ראשית כל אם תוכל להמליץ על דגמים ספציפים אני אשמח, כי המליצו לי עד כה על הLD460 והמוכר אמר שכבר שנה וחצי אין את הדגם הזה(זה נכון דרך אגב?) ואני לא יודע על איזה דגם כדאי ללכת או על איזה חברה...

בנוגע לשימוש כמסך מחשב, לא חשבתי להשתמש בו על השולחן כל כך קרוב לעיניין, אלא במרחק של צפייה בטלוויזיה(לצורך משחקים וסרטים, וגם לשימוש בתוכנת עריכת מוסיקה אם זה יהיה נוח)
 

הלכתי ל-7 חנויות שונות שבדקו גם בסניפים אחרים והדגם של LG 32 FULL HD היחיד שיש זה LK430Y כשהאות השלישית מהסוף שלו היא D
כלומר: DLH (אם אני לא טועה) בסוף הקוד.

ובגלל שהבנתי שמאוד חשוב לקחת פאנל IPS ואחרי שראיתי שכנראה ח.י לא משווקים סוג אחר כי בדיוק את אותו דגם, עם בדיוק אותו קוד היה בכל החנויות כולל סניפים נוספים שחלק מהחנויות בדקו,

בחרתי בסוף ב PANASONIC TH-L32U30M. בדקתי עם מחשב נייד בחנות(היה מוכר מאוד אדיב בBIGBOX) ולא היה שם דיליי/לאג בין הפעולה שלי במחשב לבין התצוגה(אם כי השתמשתי לבדיקה הזאת בכאבל VGA ולא שיחקתי במשחק כבד. אך על פי ההיגיון משחק כבד להשפיע אם המחשב חלש ולא אם המסך חלש, אבל אולי אני טועה). ובמסך של פאנאסוניק יש פאנל IPS ולכן בחרתי בו.

איך הבחירה?

כך או כך תודה רבה על העזרה הרבה.
 
פנל IPS בולט בעיקר בזויות צפיה טובות והצגת צבעים, נראה שבחרת טוב התקציב הזה.
 
פנסוניק U30 הוא מסך מצין להצגת SD איכות מאוד כול חיבורי סקרט ומתחיה חכמה מוצלחת מאוד אין אינפוט לאג גבוה בכל
טוב למם אבל בתקציב של וד 150 שקל יש לך את D550 של סמסונג שעולה עליו מכול פרמטר ואפילו בביקרותצ עבר את C650
שהוא היתה טלוזיה מאוד טוה בשנת 2010 ועבר אותה בעומק השחוים נדיות אמניות צבעים ודיוק מגוון חיבורים הבעיה בו שיש רולטה פאנלים ושצריך לבקש פאנל מקורי ל סמסוג SQ ולוודא שתמקבל אותו עם לא זה לא פאנל IPS אכותי חוץ מזה הוא מעולה..
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור