צריך המלצה למגבר וייעוץ אקוסטי

  • פותח הנושא פותח הנושא coorva
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

coorva

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
3
נקודות
8
שלום
אשמח לקבל המלצה למגבר דו ערוצי בהעדפה ל -class AB לרמקולים proac D48R
בנוסף, אשמח לקבל המלצה על יועץ אקוסטי לחדר האזנה בבית פרטי.

תודה רבה
 

054-7543639

עומר קרני. מומלץ בחום אדיר!

לגבי המגבר. מה התקציב?
 
תודה לגבי ההמלצה על יועץ. לגבי המגבר, התקציב הוא עד כ- 15 - 20K . חשובים לי כמה דברים...
1. שיהיה מגבר משולב 2. שיהיה לו DAC מובנה עם כניסה מסוג usb A to B
3. שלא יהיה רק כפתור volume אלא גם אפשרות לשלוט בגבוהים והנמוכים
תודה
 
היתי ממליץ מאוד על פרו perreaux 255i, יש שם גם ביי פס לק"ב ואפשרות להוסיף כטיס דאק, גם משולב וגם מאוד חזק 250 8 אום, מימד לא דגול אם סאונד מאוד יפה (לטעמי), אך ביקשת שליטה על סב וטראבל - אין את זה שם ואת האמת מזמן לא פוגש כאלו מגברים...
 

לך על HEGEL דבר עם גבי מסאונדקווסט, הוא בטח ימליץ לך על משהו שהכי יתאים לך, בדוק!!!
 
גם עם דאק וגם שליטה על באס וטרבל אין הרבה אופציות. יש את parasound שנחשב תמורה מעולה למחירו ומקבל המון ביקורות טובות ויש גם לקסמן אבל נראה לי בלי דאק. אם תוותר על כפתורי באס וטרבל המון אופציות נפתחות.
 

אני חושש שאתה צודק ואכן אצטרך לוותר על כפתורי הבאס והטרבל ואולי אף על כניסת ה- usb.
במידה ואכן מוותר, שוקל את ה- VINCENT SV700 או את ה- CAMBRIDGE AUDIO EDGE T
או MCINTOSH 252 . מה דעתך?
 
לצערי לא שמעתי (לפחות לא ברצינות) את המגברים המדוברים. נחכה שחברה פה שמכירים יגיבו. אבל לפני זה, מעבר לכך שהם יחוברו לפרואק, כדאי שתגדיר איזה אופי סאונד אתה מחפש ולאיזה מוזיקה אתה מאזין. יש הבדל גדול מאוד בסאונד של המגברים שציינת. בהצלחה.
 
אגב, אל תוותר על שליטה בבאס וטרבל לפני שאתה שומע את הפראסאונד. מהמעט ששמעתי ממנו בתערוכה האחרונה הסאונד היה כובש. יש לו לא מעט מעריצים ומחירו לא בשמים.
 

מי משווק בארץ את parasound ? לגבי סוג מוסיקה - שומע מאוד מגוון, בעיקר מוסיקה אלקטרונית psychill בעיקר.
לגבי האופי שאני מחפש. וואלה קשה לי להגדיר, אני די חווה לידה מחדש עם הרמקולים האלה וכל מה שחשבתי שאני יודע, עף לפח האשפה.
 
המשווק זה סטריאוסאונד. יש לי הרגשה שתאהב את המגברים של המותג הזה. הם פאנצ'ים ומהירים. מצויין לאלקטרוני. אגב, תאר את הלידה מחדש עם הרמקולים. נשמע מעניין.
 
הייתי עד כה עם ELAC FS 197 ורסיבר pioneer sc-lx 87 . מעבר כזה לרמה אחרת (במיוחד שגם המגבר בקרוב יוחלף), יגרום לדעתי לשוס רציני לכל מי שצורך מוסיקה על בסיס יום יומי. הקול \ הכל נשמע אחרת ויש לך רצון עז להתחיל לשמוע מחדש את כל מה שאתה שמעת עד היום. אתה שם לב לפרטים שלא היית מודע לקיומם בכלל.
 

אתה במקום טוב אחי. אם אתה עדיין עם הרסיבר פיוניר, ברגע שתעבור למגבר סטריאו רציני, תיווכח לשמוע שמה שאתה חווה עכשיו זו רק טעימה לבאות.
 
הייתי עד כה עם ELAC FS 197 ורסיבר pioneer sc-lx 87 . מעבר כזה לרמה אחרת (במיוחד שגם המגבר בקרוב יוחלף), יגרום לדעתי לשוס רציני לכל מי שצורך מוסיקה על בסיס יום יומי. הקול \ הכל נשמע אחרת ויש לך רצון עז להתחיל לשמוע מחדש את כל מה שאתה שמעת עד היום. אתה שם לב לפרטים שלא היית מודע לקיומם בכלל.



תשתף בסוף , בכל זאת רמקול של 33K נישמח לשמוע איך יצא
 
תבקש הדגמה ביתית של המגבר. בכזו השקעה זה הגיוני ומקובל.
 

אני גם חושב ש parasound עונה לדרישות,רק מחיר בארץ משומ-מה כפול ממחיר חו"ל 17-18k במקום 2500$. לדעתי כדאי לבדוק את cary si-300.2d המיובא ע"י ברוך (bg sound).
 
ברור לגמרי מבחינתי שאהיה חייב לשמוע אצלי בבית את המגבר המיועד. לחבר הפורום gandalftw, אשמח לדעת היכן בארץ ניתן להשיג הרמקולים ב- 33K..
 
ברור לגמרי מבחינתי שאהיה חייב לשמוע אצלי בבית את המגבר המיועד. לחבר הפורום gandalftw, אשמח לדעת היכן בארץ ניתן להשיג הרמקולים ב- 33K..

זה המחיר שלהם פה בהולנד 8600 יורו לזוג
והולנד מדינה יקרה לעומת אנגליה לדוגמא 6300 פאונד
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור