צריך דעות על מסך LCD 27

  • פותח הנושא פותח הנושא dj-ariel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dj-ariel

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
http://www.21.tv/arutz/michrazgrp.aspx?channel_id=72211&channel=15

זה מתאים לי לחיבור למחשב יש לי VGA וזה בדיוק מה שאני צריך כי אני רוצה לצפות בסרטים מהמחשב אל הטלוויזיה
אני צריך שתגידו לי אם זה שווה אם אני אוכל למצוא משהו יותר טוב באותו מחיר וכו' , תודה.
 

מחר זול עבור מסך בגודל כזה...
יוכל להתאים לצרכיך מבחינת נתונים (לא יודע לומר מבחינת איכות תמונה).
חיסרון: אין לו כניסת DVI או HDMI (לחיבור נגני HD בעתיד).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור