צריך דעה על מסך טושיבה LCD C3005

  • פותח הנושא פותח הנושא asaf2604
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

asaf2604

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
המסך זה 37 אינצ מוכרים אותו במחסני חשמל ב6 אלף הזמן תגובה שלו זה 6 MS
זה HD REDY מישהו שמע על המסך הזה אפשר חוות דעת אני לפני קנייה הנה המסך מופיע בזאפ....


http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=679050



אמרו לי גם שהמסך הזה יש לו אותו ביצועים כמו C3500 של טוושיבה זה מוזר זה המסך היחידי בסידרה שהוא אם חיבור SCART וההוא מיוצר באנגליה ... בבקש עזרה
 

אין ספק טלוזייה ממש איכותית קניתי אותה היום ורואים בה מצוין יס וספורט HD בכלל זה עולם אחר כן זה מהסידרה האחרונה פשוט מיבייאים אותה מאנגללגליה טלוייזה ממש טוב אמרו לי שהיא יותר טובה מה3500
 
שמח שאתה מרוצה, תתחדש.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור