צריך דעה לגבי מסך LCD תומך PAL או NTSC מארה"ב

  • פותח הנושא פותח הנושא mishel1975
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mishel1975

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
:מבולבל:
יש לי אפשרות להביא מסך LCD מארה"ב מה כדאי להביא?
מה אתם אומרים על המסך הנ"ל?
לינק:
http://www.costco.com/Browse/Product.aspx?Prodid=11225206&whse=BC&topnav=&browse=&lang=en-US&s=1

האם שווה להביא?
האם יש משמעות לטיונר?
 

פלזזמה 1080P אדיר !!!
 
 


אל תטעה, לא מתאים להכל אלא רק לחיבור HD.
להביא את המסך הזה יעלה לך כ 9.5K ש"ח. אם בארץ הוא עולה 13K לא הייתי מייבא אותו אלא קונה אותו בארץ בשביל האחריות.

דרך אגב,
http://www.bhphotovideo.com/c/produ...ic_TH_42PZ77U_TH_42PZ77U_42_1080p_Plasma.html
את הפלזמה הנ"ל יבוא יעלה 11K ש"ח. להיט.
 

זה באמת שטויות.
 

אפשר בהחלט לחבר שנאי ל-220V
הבעיה היא אחרת, תמיכה בפורמט וידאו 50Hz

לפי פורומים בחו"ל כל מכשיר שיוצר אחרי ינואר 2007 תומך גם ב 50HZ.

נמתין בקרוב נדע באמת.
 
יש לך לינק למידע?
 

בדילמה

:מבולבל:
מסך מארה"ב לא יעבוד לך בארץ בTV רגיל (כלומר כבלים או יס רגיל) אלא רק בחיבור HD.
אם אתה מביא כבר מסך תביא משהו טוב כמו זה למשל:
http://www.bhphotovideo.com/c/produ...ic_TH_42PZ77U_TH_42PZ77U_42_1080p_Plasma.html

גם המסך שבלינק ששלחתה לא יעבוד המתח שלו שונה :
Power Requirements 120VAC/60Hz
אך לאומת זאת המסך שהבאתי בלינק עובד במתח של 220V\60HZ
ופה ניתן ליראות את המפרט המלא שלו:
http://review.zdnet.com/flat-panel-and-plasma/vizio-vu42lf/4507-6482_16-32564378.html?tag=ut
אני יכול לקנות אותו בחול במחיר של 900$.
ליאור מה אתה אומר לגבי הטיונר יש סיכוי שהוא לא יעבוד בארץ ?
 
ממיר מתח זה עניין של 300 ש"ח.
שני הטלויזיות לא יעבדו לך בארץ ולא בגלל החשמל אלא בגלל שיטת השידור.
אם אתה לא מתכוון להתחבר לHD אין לך מה להביא מכשיר לארץ שלא תומך ב PAL.
 
mishel1975, הטיונר של המסך הוא NTSC (לא מתאים לארץ), מחזק את דבריו של Sonus
 

תודה רבה על המידע.
אז אני צריך לחפש מכשיר שתומך רק ב-שיטת שידור של PAL?
שבה משדרים בארץ.
יש לכם המלצות על מכשירים שאני יכול להביא ושיעבדו בארץ במחיר סביר(עד 1500$) כי אני לא רוצה להגיע למחיר של הפרש של עד 5000ש"ח מבארץ בגלל האחריות.
 
זה לא פשוט למצוא מכשיר בארה"ב שתומך ב-PAL, צריך לחפש טוב...
 
יש ממיר שממיר מ-NTSC ל-PAL?
ובאיזה שיטות YES ן-HOT משדרות?
 

בארץ משדרים PAL.
אתה תצטרך ממיר הפוך: מ- PAL ל-NTSC ולחבר אותו ליציאת הממיר הרגיל (כך שהוא ימיר את אות ה-PAL מהממיר לאות NTSC שנכנס למסך).
 
כמה עולה ממיר כזה והאם זה לא פוגע באיכות השידור?
ובקיצור שווה השקעה?
 
יש לך כאן מספר דוגמאות:
http://www.electrashop.com/convertersa.htm
http://www.cypuk.com/cyp_techpage.php?product=8&&parent=0

הבעיה היותר גדולה היא בוידאו באיכות High Definition, משום שהמסכים בארה"ב תומכים ב- 1080/60 ואילו תכנים אירופאים הם ב- 1080/50.
זה קצת קשה יותר לבירור ולפעמים אפשר לוודא זאת רק ע"י בדיקה בפועל של המסך... (או להסתמך על מישהו אחר שבדק).
 

שווה לבדוק ב- BHphoto.
הם מתמצאים בדברים האלו, כי קונים אצלם מכל העולם.
הם מוכרים שם מכשירים שתומכים ב-PAL אם כי יתכן והם לא מפורסמים באתר. משלח להם מייל ותקבל תשובה.

דרך אגב אתם יודעים מה זה B&H נכון?;)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור