LCD צריבת מסך האם קיימת?

  • פותח הנושא פותח הנושא boole
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

boole

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

רציתי לדעת האם יש סיכוי לצריבת מסך בLCD שנוצרו ב2010+ ?
לפי מה שהבנתי פלזמה כן יכולה לקבל צריבה וLCD לא, אני ישמח לקצת מידע.

נכון לעכשיו אני לא רואה ערוץ רצוף ללא מעבר כל 30 דקות חח
אבל אני כמעט בטוח שאני עושה את זה לחינם....
 

בLCD אין צריבות אתה יכול להיות רגוע. וגם בפלזמה אתה יכול להיות רגוע, אפילו אם תראה אותו ערוץ במשך שעות לא תהיה לך צריבה. הצריבה היא (כמעט) היסטוריה
 
כן, האמנתי שבLCD אין צריבה אבל העדפתי לשאול ולהיות בטוח ורגוע מאשר לחשוש כל פעם מחדש.
תודה רבה!
 
כמובן שבלסידי יש מצב שנקרא "צבירה".לא צריבה.
הוה אומר נניח ששהית בערוץ מסוים עם לוגו של כתוביות סטטיות כמו ערוץ 71 ביס,ושכחת להפעיל את השומר מסך של הערוץ,בזמן של כמה שניות יש סיכוי גבוה שתראה את הכתוביות על הערוץ הבא נניח 72.
זה מצב סביל היות ותוך זמן קצר זה דועך.
אם תהיה נניח זמן של כמה שעות על ערוץ סטטי,ללא שומר מסך הסיכוי של זה להפוך לבלתי הפיך
קיים ואז תזכה לצריבה נוסח הפלזמות הישנות שהיו בלי הגנות,במסך הלסידי.
זה רשום בכל ספר של כל לסידי חדש,גם כשהסיכוי נמוך מאוד.
 

אני לא חושב שיש בדגם שלי בכלל שומר מסך... מה עושים במצב כזה?
 
שומר מסך זה קיים בערוץ 71 ביס .ובמקסhd קיים באופן אוטמאטי כשהמסך על תפריטים באופן אוטומטי.
י
 
יש לי הוט HD רגיל, אין לי מקס HD (אני גם לא יודע מה זה..)
אז בממיר הוט HD שיש לי זה אוטומט?
 

כנס לתפריט הגדרות בממירהHD
תפריט שומר מסך:הפוך לפעיל
ובחר אחריכמה זמן כשייש מסך סטטי

בין 1 דקה ל60 דקות

אצלי מכוון ל3 דקות.
 
אתה בטוח שזה קיים בממיר של הוט? אני חפשתי וחפשתי ואין אפשרות כזו.
נכנסתי לשרותים->הגדרות מערכת- זה לא מופיע בכלל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור