צריבות במסך

  • פותח הנושא פותח הנושא momo369
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

momo369

חבר אתר
הודעות
29
מעורבות
0
נקודות
0
היום פעם ראשונה לאחר חודשיים יש לי צריבה על המסך מי נתקל ומה עושים?
 

איזה מסך?
LCD ? פלזמה?
אולי המסך של חיישני הרוורס ברכב :)
 
אם יש לך כלים מובנים באפשרויות המסך נגד צריבות תפעיל את זה לכמה שעות.
 

העברה למצב TV

היי,

לי יש 42pv70 וכשהבחנתי פעם אחת בצריבה העברתי למצב TV,
היות והמסך לא מחובר לאנטנה מקבלים בעצם מסך עם "שלג"
המשתנה כל הזמן, השארתי את הטלויזיה על מצב זה 10-15
דקות והצריבה נעלמה.

בהצלחה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור