צפצוף/רעש סירנה בחיבור רמקולים לרסיבר

  • פותח הנושא פותח הנושא Danielc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Danielc

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
אהלן, יש לי רמקולים של סמסונג ורסיבר של ימאהה, החיבור ביניהם ברגע שיש מגע של הכבלים עם הרסיבר מתחיל סאונד של צפצוף כמו של משאית נוסעת לאחור כזה, והסאונד מתגבר ונחלש כשאני מגביר ומנמיך את הסאונד. כמו כן אני לא מצליח להזרים סאונד בלי או עם קשר, כלומר לא מצליח לשמוע כל סוג של סאונד אחר דרך הרמקולים.
יש למישהו מושג איפה נמצאת הבעיה, ברמקולים או ברסיבר?

תודה
 

נשמע כמו בעיית חשמל.

שלח לינקים לרסיבר ולרמקולים
 
היי, תודה. שולח אל הדבר הכי קרוב שמצאתי לרמקולים (קיבלתי חלק מהרמקולים ביד שלישית בערך):
https://www.samsung.com/ie/audio-video/dvd-home-entertainement-system-f455/
וזה הדגם של הרסיבר:
https://www.cnet.com/products/yamaha-rx-v596/

אציין כי את הכבלים שמחברים ביניהם קניתי אתמול ואולי הם קשורים לבעיה (כן ציינתי בקנייה מה השימוש בהם)

תודה רבה!
 
נערך לאחרונה ב:
על מנת להבין את מקור הבעיה צריך לחבר את הרמקולים האלה למגבר אחר ואת הרסיבר שלך לרמקולים אחרים.
תבקש משכן/חבר/קרוב משפחה להשאיל רמקולים ו/או מגבר או להגיע אליהם עם הציוד שלך.
לא סביר שגם הרמקולים דפוקים וגם הרסיבר דפוק.
ארז
 

ברמת הניחוש הפרוע, אם הצפצוף נשמע משני הרמקולים, אז הרמקולים עובדים.
נשמע כמו בעייה ברסיבר.

אריה
 
אהלן, יש לי רמקולים של סמסונג ורסיבר של ימאהה, החיבור ביניהם ברגע שיש מגע של הכבלים עם הרסיבר מתחיל סאונד של צפצוף כמו של משאית נוסעת לאחור כזה, והסאונד מתגבר ונחלש כשאני מגביר ומנמיך את הסאונד. כמו כן אני לא מצליח להזרים סאונד בלי או עם קשר, כלומר לא מצליח לשמוע כל סוג של סאונד אחר דרך הרמקולים.
יש למישהו מושג איפה נמצאת הבעיה, ברמקולים או ברסיבר?

תודה

ממליץ להעלות תמונות כבלים גב הרסיבר במלאו.
וצילום של הרמקולים בחלקם האחורי.
 
תודה לכולם על העזרה, מצרף את התמונות של הרסיבר מאחורה והרמקולים.
 

תמונות מצורפות

  • index.jpg
    index.jpg
    KB 14.3 · צפיות: 191
  • index1.jpg
    index1.jpg
    KB 97.4 · צפיות: 183

תבדוק.
מאחורי הרסיבר האם הוא תומך ברמקולים בעכבה של 4-16 אום.. או 6-16
 

תבדוק.
מאחורי הרסיבר האם הוא תומך ברמקולים בעכבה של 4-16 אום.. או 6-16

לא הצלחתי למצוא את העכבה אבל צילמתי כאן טוב ככל שניתן את המאחורה של הרסיבר, אולי פספסתי וזה קיים:
 

תמונות מצורפות

  • index.jpg
    index.jpg
    KB 98.9 · צפיות: 177
  • index1.jpg
    index1.jpg
    KB 96.8 · צפיות: 175
זה לא רמקולים מוגברים?
האם חיברת את הרמקולים לרסיבר בעבר ועבדו?
 

זה לא רמקולים מוגברים?
האם חיברת את הרמקולים לרסיבר בעבר ועבדו?

לא יודע מה זה רמקולים מוגברים. קיבלתי את הרמקולים ממישהי שקיבלה אותם ונאמר לה שעבדו מצויין.
יכול להיות שהבעיה היא בכבלים בין הרמקולים למגבר?
 
כנראה אני טועה
תעלה בבקשה תמונה יותר טובה וגדולה של החיבורים והמדבקה מאחורי הרמקול
 
מעלה תמונה טובה יותר של הרמקול ואם זה עוזר איכשהו גם של הכבל..
תודה על הניסיונות
 

תמונות מצורפות

  • index.jpg
    index.jpg
    KB 52.3 · צפיות: 180
  • index1.jpg
    index1.jpg
    KB 54.8 · צפיות: 170
כתוב 3 אוהם. והמגבר יודע לעבוד הכי נמוך עם 4 אוהם. זה יכול להרוג לך את הרסיבר
הייתי מוותר על הרמקולים האלו
 
כתוב 3 אוהם. והמגבר יודע לעבוד הכי נמוך עם 4 אוהם. זה יכול להרוג לך את הרסיבר
הייתי מוותר על הרמקולים האלו

כלומר הרמקולים מיושנים ולא באמת יתאימו לרוב המגברים שקיימים היום? יש לי דרך לעשות בהם שימוש בכלל?
אתה מציע להשאיר את הרסיבר ולקנות רמקולים אחרים?
 
כתוב 3 אוהם. והמגבר יודע לעבוד הכי נמוך עם 4 אוהם. זה יכול להרוג לך את הרסיבר
הייתי מוותר על הרמקולים האלו

זה לא אמור לגרום לצפצופים בסגנון סירנה עולה ויורדת אלא המגבר אמור להתנתק כאשר הוא בעומס יתר (כאשר מגבירים לווליום גבוה).
אם החשד נופל על הרמקולים אז קח אותם וחבר אותם לכל מגבר סביר אחר. אם הצפצופים יחזרו על עצמם אז מצאת את מקור הבעיה.
ארז
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור