צפייה ממושכת ב- 4:3 ב- LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא moshet
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

moshet

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
האם במסכים חדשים צפייה מושכת (2-3 ביום) בתוכן 4:3 תייצר סימנים קבועים על המסך ?

יש לי נסיון עם מסך lcd ישן (בן 6) ששם נשארו סימנים, האם גם במסכים חדשים זה המצב ?
 

השאלה היא למה הכלל לצפות ב 4:3 ?
אני ממליץ לצפות בכל התכנים ב 16:9 לאחר שבוע מתרגלים לכך
 
נוחות בלבד... תכניות של הילדה ב- 4:3 (דרך apple tv + media player), אז אפשר כל פעם שעוברים ל- apple tv לשנות בשלט של הטלויזה ל- smart ושחוזרים לממיר לחזור ל- wide אבל יותר מדי התעסקות עם שלטים...
 
תעשה ניסוין קצר לשבוע, שבועיים לראות רק ב WIDE רגיל את כל התכנים - אני חיי כך כבר כמה שנים
 

ככל הנראה נשארים סימנים.
אני אישית לא אוהב את המתיחה של התמונה 4:3 ל- 16:9, במרבית המכישירים, היא לא מוצלחת במיוחד ואף מרגיזה.
יחד עם זאת, למשל במסכי סמסונג קראתי בהוראות התפעול שלהם עצמם ששיימוש ב- 4:3 עשוי לגרום לצריבה והדבר לא מכוסה באחריות. הם היחידים שראיתי שכותבים דבר כזה!!!!
איני יודע לגבי מכשירים מתוצרת אחרת.
 
אני חיי כאמור כבר כמה שנים טובות עם מסך רחב ורואה את כל התכנים עם 16:9 ואחרי תקופה מסוימת מתרגלים לכך ואין בעיה.

מסכי פלזמה יכולים לסבול מצריבה, אני לא מכיר כזאת בעיה במסכי LCD
 
כמו שכתבתי קודם העניין (שלי בכל אופן) הוא לא עם המתיחה, אפשר להתרגל אני מניח.
העניין הוא עם ההתעסקות הכפולה בשלטים - שוב - כאשר עוברים למכשיר שמשדר 4:3 צריך להעביר את התמונה בשלט ל- SMART או ZOOM וכאשר חוזרים לממיר צריך להעביר חזרה ל- WIDE....
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור