צפייה בסרט מדיסק און קי

  • פותח הנושא פותח הנושא ikehgl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ikehgl

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
ברשותי טלוויזיה טושיבה סמארט שרכשתי לפני כשנה.
הורדתי סרטים לדיסק און קי ודרך השלט בחרתי להכנס ל usb. כשאני בוחר בסרט הוא נפתח ומוקרן על המסך אבל בתוך מסך מוקטן, משהו כמו בגודל עשירית ממסך הטלוויזיה.
איך רואים את זה על מסך מלא?
 

תחפש תפריט זום בשלט רחוק.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור